Dobro nam došlo, proljeće!

March 26, 2018

manzara, ljetna odjeća, proljetna odjeća, prozračne majice, manzara iskustva, onlajn kupovina, manzara recenzija, manzara odjeća, proljeće, manzara hrvatska, manzara fashion, moda, stil, kul, odjevanje,  bluze

Iiiiii, voila! - Konačno nam je stiglo željno iščekivano proljeće! Snijeg se već otopio, a sunce nam sve jače sija. Vrijeme je da ovog proljeća i mi zasjajimo, a pri tome će nam malkice pomoći Manzara fashion! (Nakon gomilu inozemnih suradnji na mom blogu, napokon je došao red i na nešto domaće. A, kako kažu, nema nam do domaćeg... :D )

Za dotičnu domaću trgovinu ste sigurno već negdje čuli. U osobnom slučaju, na ovu stranicu sam naišla davno prije, no s nje dosad još nisam naručivala, sve do danas kad sam odlučila provjeriti njihov bogati asortiman odjeće. Proljetne haljine u vedrim i veselim bojama, cvjetnim uzorcima i razigranim krojevima, kao i ostale stvarčice, nešto je što će nam trebati u toplim nadolazećim danima. Inače nemam naviku naručivati odjeću online s domaćih trgovina, no u ovom ću slučaju rado napraviti iznimku te naručiti nešto za sebe ovog proljeća.
Smatram da to neće biti teško jer nam Manzara nudi velik izbor haljinica, hlača, džempera, tajica, kupaćih kostima, jakni, ženskog rublja, modnih dodataka, muške odjeće, tenisica, pa čak i ostalih stvarčica poput raznih kostima. Dostava je iznimno brza pa će tako vaš paket stići u roku od jedan ili dva, maksimalno tri radna dana. A za sve narudžbe iznad 290 kn, dostava je besplatna.

Bacivši oko na njihovu ponudu, moju pažnju posebno su zaokupile lagane i lepršave proljetne majice za svakodnevne kombinacije, a budući da su s prvim zrakama sunca stigle nešto toplije temperature, danas ću vam na svom blogu predstaviti upravo njih. Ovim postom otvaram sezonu majica proljetnih boja, dizajna i kroja.  - Dobro nam došlo, proljeće! :)




       


     

       

Iako još nemam iskustva s naručivanjem s ove stranice, čula sam i čitala brojna pozitivna mišljenja. Kakvo će biti moje iskustvo, tek ćete saznati na mom blogu, nakon što prvi put naručim nešto sa stranice - stoga, budite sigurni da ćete biti obaviješteni o mom iskrenom mišljenju o proljetnim stvarčicama koje mi stignu.

Svakako preporučujem da bacite oko na ovaj web shop jer vas razigrani proljetni komadi već čekaju! Također, s lijepim vremenom će nam uskoro trebati i kupaći kostimi, a bogatu i povoljnu ponudu također možete pronaći u Manzara online trgovini.
Nadam se da je ova trgovina i na vas ostavila pozitivne utiske. 
Sviđaju li vam se proljetne kombinacije koje sam vam predstavila? Imate li svog 'favorita'? 
Svoje mišljenje možete ostaviti u komentaru.

Do idućeg posta, uživajte u nadolazećim toplim danima i počecima predivnog proljeća.



  • Share:

You Might Also Like

13 komentari

  1. Makar me je ovaj post ucinio malo srecnijom. Kod mene proleca jos uvek nema. Stavise, dok ovo pisem napolju je vejavica. Prijale su mi sarene boje ovog posta, jer stvarno mi je dosta sivila. Kisa-sneg-sneg-kisa i tako u krug. Drago mi je da je makar kod tebe prolece <3 Divan post.

    Volela bih da pogledas moj novi post -------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Kod mene ima sneg nema prolece jos uvek.. :( Nisam cula za ovu stranicu, ali mi deluje zanimljivo, pogledacu sta imaju sve ^_^ inace odlican post ^_^

    2 Nova posta
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Those are some great tops!

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
  4. Zanimljive stvarcice, zanimljiva stranica morati ću pogledati. Drago mi je što je bar kod tebe proljeće u punom sjaju jer kod mene je još uvijek snijeg ali se nadam da će uskoro otopliti. Imaš divan blog Ivy. Veliki poljubac za tebe <3

    ReplyDelete
  5. Hola, nueva seguidora; felicitaciones por blogs y publicaciones; este es el último publicado por mí: https://ioamoilibrieleserietv.blogspot.it/2018/03/questo-nostro-amore-serie-tv-recensione.html

    Si quieres, te espero como lectora permanente


    Gracias

    ReplyDelete
  6. Predivne stvarčice! Definitivno ću pogledati njihovu stranicu. Hvala na odličnom postu! :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page

    ReplyDelete
  7. Amazing post. I like your blog and I follow you on google+ :)
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete
  8. Woohoo, prva suradnja s domaćim stranicama, bravo! :D
    <3

    ReplyDelete
  9. Happy Spring to you! It would be nice to find some pretty floral dresses at some point...

    ReplyDelete
  10. Nice pics. I m very hapoy about spring too 😊
    deriasworld.com

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)