'Back to black'

June 22, 2018

zaful, proljeće, ljeto, crno, onlajn kupovina, zaful sajt, iskustvo, poručivanje, naručivanje, back to black, crna odjeća, darkeri, darker stil, crna, balkan

Da, znam... Proljeće je (a u meni nemir :D), a ni ljeto nije baš daleko - sve je šareno, veselo i cvjetno, pa vjerojatno i od mene očekujete još ponekih postova svijetlih tonova, odjeću s puno ružica, suncokreta, šarenih sladoleda, veselih jednoroga i slično. Ipak, ako me imalo znate, jasno vam je da je za mene crno posebna vrsta ljubavi - u bilo koje godišnje doba ili doba dana, kao i pri bilo kojem raspoloženju. Pa... Ajmo vidjeti što nam crnoga nudi Zaful!


S veseljem i autentičnom dozom šarenila predstavljam vam svoje tamne stvarčice iz Zaful trgovine jer sam najveća zagovornica poznate izjave: "Black is such a happy color!" ;) A ako vam treba možda i neki (crni) kupaći kostim, zavirite u kategoriju Bikinis promotion.


Letter Print Round Neck Flanging T-Shirt



Majica koja je u samo četiri znaka opisala kvalitetu odjevnog i glazbenog stila te savršeni duh devedesetih - doba u koje se želim teleportirati. Točka.


Metal Bar Black Frame Sunglasses




Sunčanih naočala nikad dovoljno, a pogotovo u mom slučaju jer mi svake naočale uvijek prebrzo nađu način da se oštete, izgube ili ih se ukrade... Ipak, nisam tip osobe koja bi potrošila tisuće i tisuće kuna na kvalitetne naočale pa ću se u potpunosti zadovoljiti ovima za koje smatram da su brutalne, a cijena od 7$ im je, morate se složiti, realna i pristupačna.


Halter Striped Two Piece Suit



Iako se čini kao da je ljeto još sto godina daleko, ono će nam brzo doći! Znate kako se ljudi za ljetnu liniju masovno pripremaju mjesecima prije; pa tako ni za ljetnu robu ne treba čekati one nehumane srpanjske vrućine i ljetno kuhanje, zar ne? Ja sam se zato već sad opskrbila jednim slatkim i laganim ljetnim kombinizonićem, u kojem se već vidim na putu do bazena i u šetnji parkom, a u potpunosti odgovara mom stilu i ljubavi prema crnome, kao i kontrastnom crno-bijelom spoju.


Tiny Floral Ruffle Neck T-Shirt Dress



I za kraj, nešto mrvicu romantično. (Ili ne baš?) Ne znam koliko romantično može biti nešto što je crno, zatvoreno i asocira na groblje...
(Ok, Ivy, uozbilji se) - Haljinica je preslatka i jedva čekam da je obučem i nosim. Znam da će odgovarati za sve prigode: za svakodnevne večernje (pro)ljetne šetnjice, za nedjeljno posljepodne, za decentne obiteljske posjete, za raznorazne obrede.....


... I već smo stigli do kraja moje crne/crno-bijele wishliste!
Pišite mi komentare sviđa li vam se moja 'Back to black' Zaful selekcija za ovogodišnje proljeće i ljeto. Što vam se dopalo, a što ne?
Osjećajte se slobodnima ostaviti iskreno mišljenje u komentarima; zna(j)te da nisam protiv različitosti mišljenja. ;D

Šaljem vam najšarenije pozdrave i odjavljujem svoju crnu wishlistu, uz pjesmu "Back to black" legendarne Amy Winehouse.

Uživajte! ♥

  • Share:

You Might Also Like

26 komentari

  1. Crno je zbilja posebna vrsta ljubavi, dok god se nosi na tijelu, a u duši. Također, crna boja super stoji kad imaš narančastu kosu i divne plave oči ;D Jako mi se sviđa ova recenzija, kao i stvarčiće koje si izabrala! I za kraj, jedna stara narodna: If it's not black, put it back :P

    Happy But Mess

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, pa baaaaš ti hvala!!! :D I slažem se sa starom narodnom, draga! ;) ❤

      Delete
  2. A mislila sam da sam jedina koja voli da nosi crno tokom proleća i leta. Sjajan post, draga moja. Odabrala si divne stvarčice.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno nisi jedina! :) Hvala ti na posjeti i komentaru, Šehada.

      Delete
  3. Prelijepa lista, draga! Set mmajce i sroca mi se najvise svidja iz ovog posta. Inace, sajt zaful bas mnogo volim. <3

    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. I meni je Zaful fenomenalna stranica! :) ♡

      Delete
  4. Divna wishlista, ma crna boja je za svako godišnje doba :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. I love blacki shirt and elegant dress!
    Greetings from over a cup of coffee:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love these wonderful pieces! I'm glad you like it, too! :)
      Thank you and kisses from Croatia!

      Delete
  6. I crna zna da bude ponekad romantična, nije ona najgora i najmračnija boja na svijetu, a i kada bolje razmisliš, nekako je "najzahvalinija" boja, što se tiče odjeće (niti se može ofarbati u mašini, niti išta), a i super je za kombinovanje.
    Ja obožavam jednostavne majice, bez nekih dugačkih natpisa, šarenila, i ova majica koju si nam izdvojila mi se mnogo sviđa; odličan odabir.
    Super odabir stvari, sve pohvale.

    Q&A: Amaterska Umjetnost ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Oduvijek sam zahvalna prema crnome zato što crno zaista mogu kombinirati uz sve, a na kraju sam uvijek i više nego zadovoljna kombinacijom.
      Drago mi je da se i tebi sviđa majica koju sam predstavila! :)

      Delete
  7. Love the floral t-shirt dress..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it! Thanks for stopping by.

      Delete
  8. It's all so beautiful, I adore Zaful.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaful is one of the stores which I love the most! ;)
      Thank you for your support!

      Delete
  9. inače baš i ne nosim crno jako često, ali što je najmješnije, češće ju nosim u proljeće i ljeto nego zimi, evo ne znam ni sama zašto :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, vidiš. Kod mene je jednako zastupljena u baš svako godišnje doba! :D

      Delete
  10. Beautiful post, dear! I like your blog.
    Would you like a follow for follow both on Blogger and Instagram?
    Tell me in the comments on my blog!

    My blog: https://colourfulmadness.blogspot.com/
    My Instagram: @feimiel

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Hvala, Žana, drago mi je da ti se sviđaju! :) ♡

      Delete
  12. Jao hahahah, kako ja volim da čitam tvoje postove :')
    Divne stvarčice si odabrala da nam izabereš. Sviđa mi se tvoj fazon! <3<3

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemaš pojma koliko mi je drago ovo pročitati! :D Hvala ti, draga! ♡

      Delete
  13. Replies
    1. Baš ti hvala! ;) Drago mi je da imamo sličan ukus. :D

      Delete

Thank you for your comments! :)