Back to black (n' white) - Zaful recenzija

August 03, 2019


zaful, recenzija, zaful review, online kupovina, zaful sajt, rosegal, gamiss, zaful online shot, ljeto, ljetna moda, roba, odjeća, jeftina odjeća za ljeto, kombinezon, šešir, ljetni šeširić, plaža, outfit, ideje za outfit

Ovo je recenzija koju smo svi skupa najdulje čekali jer se paketić malo zagubio po putu, no veseli me da je ipak stigao bez većih komplikacija. Pa, drage moje čitateljice (I čitatelji! - Pomalo neobično, ali znam da vas ima :P) - da vam predstavim 'Back to black' (&white) ljetne novitete u svom ormaru! No, prije nego počnemo s recenzijom, moram reći da me i ovog puta Zaful trgovina ugodno iznenadila svojom ponudom i kvalitetom odjeće.



Letter Print Round Neck Flanging T-Shirt



Ne volim uske majice, pogotovo ljeti. Uvijek volim da mi je majica malo šira, a možete vidjeti da ova (M) nije jedna od onih "popetih" pa je samim time udobna, iako ne djeluje kao najbolji mogući odabir za ljetne dane zato što je crna. Materijal je dosta tanak i prozračan što znači da se nećete baš 'kuhati' na suncu, a s obzirom na to da nije popeta po tijelu, ugodan je izbor za svaku priliku. Ipak, majica je bitna zbog natpisa, zar ne? :D


Halter Striped Two Piece Suit




Najdraži dio ove suradnje mi je upravo ovaj dvodijelni ljetni setić. Možda zato što je od svih stvarčica koje su mi stigle najviše za ljeto, a možda zato što mi je jednostavno sladak i simpatičan kao takav. Inače, obožavam sve što je visokog struka pa je tako i kod ovih hlačica visoki struk još jedan plus. O udobnosti vam ne moram ni pisati jer možete zaključiti da je lagan i prozračan. A ono najbitnije, u njemu se osjećam super i jedva čekam da ga prošećem plažom ili odem na bazen.


Sve u svemu, razigrani komadić kojeg morate imati ljeti, a Zaful nudi bogat izbor sličnih topića i hlačica koje možete odabrati baš za sebe. Pritom vas podsjećam da možete iskoristiti moj kupon za popust (nalazi se na kraju posta) i tako proći jeftinije.


 Metal Bar Black Frame Sunglasses.



Ovo su prve naočale koje sam naručila preko interneta. Zato što jednostavno smatram da prvo moram isprobati odgovaraju li naočale mom obliku lica, a to mi je teško reći gledajući fotografiju. Ipak, odlučila sam riskirati i naručiti ove naočale jer su me na prvu osvojile, a pretpostavljala sam da mi neće biti potpuni promašaj jer je okvir dosta velik; dovoljno velik za moje poveće oči. Na kraju sam ovim naočalama izrazito zadovoljna jer, osim što mi se sviđa kako izgledaju i osim što nisu promašaj za moj oblik lica (barem se nadam...), vrlo su čvrste i odlično štite od sunca. Da stvar bude još bolja, cijena im nije astronomska kao što to inače biva.


Tiny Floral Ruffle Neck T-Shirt Dress


haljina, djevojka, kul, cool, zift zabok, pletenice, ginger, napušteno mjesto

Haljinica (M) meni je mrvicu premala jer mi je dosta uska i popeta po tijelu, no sreća da je materijal rastezljiv pa se zaista lako rastegne. Iskreno, prvo sam je razvlačila da što lakše stanem u nju (da, stvarno...), a zatim se ona zbog svog materijala sama prilagodila mojim oblinama. Meni je, za moj ukus, malo prekratka, stoga ću je nositi na tajice ili najlonke. Još jedna stvar koju bih napomenula je da nije za ljeto jer je materijal malo deblji, zato ću je nositi čim nas napuste visoke temperature i stigne malo "umjerenije" doba. Do tada je spremam u ormar; draga haljinice, vidimo se na jesen!



Nadam se da i vi imate pozitivna iskutstva sa Zaful trgovinom, 
a pri svojoj idućoj narudžbi iskoristite kupon: ZFMine i ostvarite popust!
    (over $25 save $3, over $50 save $6, over $100 save $12 ...) 

... Sretno kupovanje! ;)

Koji vam je najbolji dio ove selekcije?
Pišite mi svoje mišljenje u komentar, a slijedi nam suradnja s hrvatskom trgovinom Manzara Fashion, zato... Stay tuned!

Želim vam da na najbolji mogući način iskoristite nadolazeće sunčane dane te uživate u svim čarima ljeta,





  • Share:

You Might Also Like

24 komentari

  1. A very nice and stylish look, dear!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. I'm so glad you like it! Thanks for stopping by.

      Delete
  3. I love that two piece set.
    Have a nice day! :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love it, too! :)
      Thank you for your lovely comment.

      Delete
  4. Ne znam gdje nađeš ove lokacije, ali me ne prestaješ iznenađivati *O* (pozitivno naravno), odlični outfiti koje si ti iznijela u još boljim fotografijama, nemam riječi

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se sviđaju lokacije i same fotografije. :)
      Hvala ti, Dalila!

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you very much! Best regards from Croatia. :)

      Delete
  6. Wow! Ova recenzija je stvarno divna. Dopadaju mi se svi ovi proizvodi, a drago mi je da su ti svi dobri.

    New Post: On Coffee With Adda | Harry Potter Books, Demi Lovato...
    Visit my blog: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Šehada! Veseli me što ti se svidjela moja recenzija. :)

      Delete
  7. Obožavam ovaj post!
    Molim te prati me.

    https://my-life-as-mila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Izabrala si divne stvari! Sve mi se sviđa, no najljepši mi je kompletić i također i ja obožavam visoki struk, tako da je to nešto što bih nosila. I naočale mi se jako sviđaju! <3

    P.S. zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)
    Pink Is My Soul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju predstavljene stvarčice i hvala ti od ♥ na podršci! :)

      Delete
  9. Odlična recenzija i prekrasne slikice :)

    <3

    ReplyDelete
  10. Divne fotografije draga Ivana, uvijek si taaako predivna i svaki stil ti super stoji! :') Sviđa mi se tvoj fazon, samo nastavi da budeš takva kakva jesii ♥♥

    *♦♥• Ema •♥♦* | Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj! :)) Hvala ti od ❤️ na ovim riječima, Ema! <3

      Delete

Thank you for your comments! :)