Ona čudna strana interneta...

April 27, 2019

čudna strana interneta, weird internet, čudne web stranice, smiješan internet, smijeh, internet, web, čudan web, smiješno, web stranice, wtf webpages, websites weird, the weird side of internet, world most weird

Uz gomilu obaveza na faksu, zaista nikad prije nisam doslovnije shvaćala onu izreku: "vrijeme je dragocjeno", ali i dalje svoje vrijeme, umjesto na nešto normalno, trošim na ovaj uzaludan post.

U mojoj glavi uvijek ima mjesta i inspiracije za gluposti; tako sam upravo sada, krenuvši učiti za sutrašnji usmeni, shvatila da bih se osjećala malo bolje kada bih napisala par riječi o tome kako bih se osjećala bolje da ih napišem. A sad, kad smo shvatili da sam psihički malo bolje (ali općenito i ne baš nabolje...), možemo preći na srž ovog uzaludnog posta koji nema nikakvu konkretnu svrhu, nego sve naše obaveze odgoditi za kasnije.

Svi znamo da kad krenemo učiti ili obavljati ostale aktivnosti koje "jako volimo", najednom završimo istraživajući zašto koale grle drvo i zašto koze nemaju tumore, pa sam tako surfajući oceanom interneta "slučajno" naišla na poprilično čudne web stranice koje jednostavno moram podijeliti s vama.


- You're welcome, bored people and procrastinators. -


Ove će vam stranice pomoći da gomilu svojih obaveza ne izvršite na vrijeme i da sve obaveze odgodite za sutra ili onaj tamo tjedan. Jer, znate onu staru narodnu: "Sve što možeš napraviti danas, ostavi za sutra!" - Ili tako nekako...

Pa, da vidimo čime se sve ljudi bave kako bi izbjegli ono što ih ionako čeka. Upoznajte najčudnije stranice na internetu i izgubite koji sat svog života uzalud.

1. Great big nothing

Ok, za početak jedno veliko - ništa. Uostalom, ime stranice sve govori. Jako čudno web mjesto. Nemam komentara.



2. Meow!

Mačke. Klikom na "Make it rain" stiže nam još mačaka pa svi zajedno možemo gubiti vrijeme i čekati čudo da se naše obaveze magično izvrše same od sebe.


3.  RGB

Jednostavno prelazite mišem preko slova i vidite što se događa. I da, to je uglavnom to... Poprilično čudno web mjesto, zar ne?


Evo, ništa. Samo gledaj kako pleše. Beskonačno.......


5. Ovčice

Ne možeš spavati? Ti i tvoje računalo možete zajedno brojati ovce dok jedan od vas ne utone u san...



Ako volite klamati ili jednostavno trebate zaklamati koju skriptu, to možete učiniti ovdje.


7. Bzzzzz

BzzzzzzZZzZzzZzzZzZZzzzzZZzzZzzzz...


8. Pozitiva

Malo emotikona za pozitivan početak dana.


9. Rex

Za sve ljubitelje životinja, ovdje možete pomaziti psa. Dala sam mu ime Rex.


10. Rex 2

Kad smo već kod psa, na ovoj stranici vam Rex 2 liže ekran...


Ni glazbenici neće ostati zakinuti za odgađanje obaveza. Ovdje zaigraj sintisajzer i troši svoje vrijeme na skladanje prekrasnih melodija i dokaži mami da i ti imaš skrivene talente.


12. Igra

Tako mi svega, ovo je najčudnija igrica na svijetu. Jednostavno moraš provjeriti o kakvoj idiotariji se radi.


13. Pucačina

Pew, pew, pew, pew!!!!!



Stiglo nam je i malo patkica. Upoznaj ih i podružite se!


15. Patience

Stranica koja testira vašu strpljivost. 


16. Taco spin

HRANAAAAA! Ova stranica će umjesto tebe prebrojati koliko puta će se ovaj ukusni taco okrenuti. 



17. Ples

Obuci najudobnije cipelice, pojačaj zvučnik i zapleši.


18. Šamar

Ako često imate potrebu iživljavati se na nekome, svi vaši bližnji će biti zahvalni autoru ove veoma korisne stranice. Otvori stranicu i šamaraj do mile volje.


19. Filmić

Odaberi film da možeš zaspati zavaljen u fotelju. Jednostavno.


Smeću je mjesto u smeću!!!! Provjeri o čemu se radi.


21. WTF

Puno riječi wtf. Jako kreativna stranica.



22. LOL

Isto to s riječi lol, samo što ih je tu točno milijun. Ako ne vjeruješ, prebroji.


23. Manikura

Za sve čudake koji su nekad u životu htjeli nalakirati nokte random virtualnom liku. Ima li vas još? (...)


24. Trubica

Ako ste ikad poželjeli svirati trubu......


Otvori ovu stranicu i više nikad nećeš biti sam.


26. Dosada.......

Izgleda da nije samo tebi dosadno u životu... 


27. HEY! HO!

HEEEEY, HOOOOO!!!!


Ovaj link ćeš poslati nekome tko je naporan i kome ćeš moći reći: "Idi gledaj kako trava raste." - ili ćeš se ti diviti travi dok te čeka knjiga iz povijesti od 600 stranica.


Just shake it and enjoy.


 Jedna veoma enigmatična, zanimljiva web stranica...
Ovdje 2 min ne radiš ništa. Ako pomakneš miš ili stisneš neku tipku, izgubio si.


Trebaš raspariti kuglice da vidiš slikicu. Javi mi koju životinju vidiš.


Ej, ovo stvarno moraš provjeriti! Epic.


Na ovoj stranici samo upiši svoju lozinku koju koristiš na nekoj platformi.


Ako te muči stres, jednostavno riješi sve brige jednim klikom. Zapravo, ova stranica je baš simpatična... :)




Za još uzaludnih stranica klikni ovdje i svakim novim otvaranjem stranice odlutaj na potpuno novo čudno mjesto. Nadam se da su vam se svidjela mjesta na koja sam ja odlutala te da su ista obranila naslov ovog posta.

A mi smo stigli i do samog kraja interneta! TAAA-DAAAAAA:

 THE END OF THE INTERNET



Pišite mi odgađate li vi sve ono što možete napraviti sutra (iako je odgovor na to pitanje poprilično jasan čim čitate ovaj post...)

Kako se vi borite protiv alergije studentskih rokova (šokova) ovog ljeta? Kako počinjete, a da ne zaplačete? Kako plačete, a da vam suze ne teku po skriptama i unište svih stotinu?

Za kraj, želim vam svima puno uspjeha u vašim obavezama, a ja odmah najavljujem da mi od sutra, unatoč silnim, tradicionalnim studentskim odgađanjima, ljeto službeno može početi!

[plot twist: svi koji čitate ovaj post popadate ispite jer ne učite nego istražujete čudne stranice na internetu, ja sutra roknem usmeni, a još počinje kišovito i usrano vrijeme]
...



  • Share:

You Might Also Like

24 komentari

  1. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ReplyDelete
  2. Ahahahahahahaha znači ja ne verujem šta sam upravo videla. 😂 Moram da priznam, znala sam za neke od ovih sajtova, ali sam puuuno novih otkrila i čak si me naterala da otvorim onu igricu sa vanzemaljcima i igram dobrih 10 minuta. Morala sam da isklikćem sve planete, čisto da vidim šta će da se desi. 😂 Znači nemam reči. Odličan post, Ivana, izmamila si mi osmeh na lice. ❤️

    The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, radi se o apsolutno čudnom web mjestu i teško je ne provjeriti kakve sve besmislene stranice postoje... :D Drago mi je da te sve ovo nasmijalo i hvala ti od ♥ na komentaru.

      Delete
  3. Lol, doslovno sam morala pregledati sve stranice i ne nogu se odlučiti koja mi je najbesmislenija :p

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram se složiti s tobom; svaka je čudna na svoj način. :P <3

      Delete
  4. Ahahahahahahhahaha, bukvalno najbokja ideja za post ikada. Isprobala sam sve stranice, i svaka je čudnija od prethodne. Tek sada shvatam na šta trošimo naše dragoceno vreme.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to, Šehada. Nismo ni svjesni koliko je zapravo internet pun ovakvih stranica koje ničemu ne služe, ali, barem se ponekad malo nasmijemo. :D

      Delete
  5. Baš si me zainteresovala ovim postom, znam za neke stranice, ako mogu reći sajtove, ali fakat ono ni za šta ne služi, ali je ipak je tu, na internetu. Mnogo zanimljiv post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidio post, Dalila! Hvala ti na komentaru. :)

      Delete
  6. Hello sweetie :D very interesting post, the rex 2 website
    is too cute!!! >.< thank you for following my blog
    i'm following you as well :D kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi! :) Thank you for your support.
      Hugs from Croatia!

      Delete
  7. Ne mogu da verujem koliko BESKORISNIH sajtova. :O Mada sam otvorila da nekome nalakiram nokte. :D

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/07/dm-popusti.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, moram priznati da sam ih i ja nalakirala! :D

      Delete
  8. Hahhahahahah... Ovo je vrh interneta :D

    ReplyDelete
  9. hahah ovako beskorisne stranice ne bih ni ja uspela da naravim.. Stavrno svaka im čast.. Mada neke su zanimljive. Nadam se da ova ''Make everything OK'' radi :'D Vrh post, uopšte nije dosadan s obzirom na aplikacije ;D

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Milice!
      Bilo bi lijepo da "Make everything OK" gumb zaista radi. Ako ne, pokušaj opet... :P

      Delete
  10. These websites are crazy, I saw each one!!! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, I agree with you!! They are very, very weird and useless, but still they made me laugh!! :')

      Delete
  11. AAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA! :')
    I KAKO BIH JA SADA TREBALA DA SE ODLUČIM KOJA MI JE FAVORIT?????

    *♦♥• Ema •♥♦* | Ema's World

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)