Upoznaj nove proizvode! - 2. dio

April 22, 2018

banggood recenzija, banggood review, banggood iskustva, naručivanje, onlajn kupovina, dojmovi, novi proizvodi, kvaliteta, ljepota, promocija, dronovi, snimanje, kamere, igračke, gadgeti, kul pokloni

Dobro mi došli u drugi dio promocije Banggood asortimana! U ovom postu slijedi nastavak predstavljanja stvarčica s Banggooda, pa ako vas je nešto iz prošlog posta zaintrigiralo, bacite oko i na ovaj. A ako nije, također bacite oko, jer možda baš ovo hoće... :P


Za sve zaljubljenike u fotografiju ili video, Banggood vam nudi popuste na kolekciju dronova. Moram primijetiti da su dronovi na stranici odlično ocijenjeni, a na istoj stranici možete pronaći i recenzije sretnika koji su ih imali priliku ispobati.



                      

          

   


* Cijelu kolekciju dronova, kao i popuste, možete naći u kategoriji fpv drone



I dan danas, u božićno i novogodišnje doba, tradicioalno gledam film(ove) Sam u kući. Iako sam gledala već previše puta, baš svaki put moju pažnju ukrade onaj autić na daljinsko upravljanje s ugrađenom kamerom. Još kao mala, maštala sam kako ću jednom i ja njime upravljati... (Budući da još ni danas ne vozim, ajde da vozim barem ovoga!?)
Banggood odsad ima kolekciju autića na daljinsko upravljanje (s kamerom ili bez nje), a ponudu možete provjeriti pod kategorijom RC Car.

auto rc, daljinsko upravljanje, dron, banggood, video, camera, kamera, snimanje,  banggood iskustvorc, dron, banggood, video, camera, kamera, snimanje,  banggood iskustva,



auto remote control, daljinsko upravljanje, dron, banggood, video, camera, kamera, snimanje,  banggood iskustvoauto rc, daljinsko upravljanje, dron, banggood, video, camera, kamera, snimanje,  banggood iskustvo, recenzija

auto remote control, daljinsko upravljanje, dron, banggood, video, camera, kamera, snimanje,  banggood iskustvaauto rc, daljinsko upravljanje, dron, banggood, video, camera, kamera, snimanje,  banggood iskustva


Je li vas zaintrigirao koji od ovih proizvoda? Imate li iskustava s Banggood proizvodima ili općenito s ovom trgovinom? 
Javite mi u komentarima! :)

Podsjećam vas da zaigrate nagradnu igru na mojoj Facebook stranici jer možda baš vi osvojite spremnu nagradicu. Sretno!



  • Share:

You Might Also Like

31 komentari

  1. Produktivna i pozitivna, ima li bolje kombinacije? :P Svaka čast draga na ovako čestim, a prvenstveno kvalitetnim recenzijama! Go hard or go home ;) <3

    Šaljem ti poljubac, predivna energijo ♡

    Happy But Mess

    ReplyDelete
  2. Odlicne stvarcice si odabrala da nam predstavis. :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se dopadaju proizvodi! :)

      Delete
  3. Bravo za nove suradnje ;)

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej! ;) Hvala ti na pohvali i podršci. ❤

      Delete
  4. Od kad sam prvi videla dron (a to su bili neredi na utakmici Srbija - Albanija, ali nema veze 😂), odmah sam ih zavolela. I onda tako moj brat kupi dron, koji ja slučajno prebacim u komšiijino dvorište, pa ga zakucam u banderu pa u drvo i za kraj slomim, i super dođu ove ponude da ga ubedim da opet kupi 😂 Šalim se, naravno. Jako interesantan predlog stvarčica. ❤️

    Novi post je na blogu: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, obožavam tvoje komentare! Hvala ti, draga Ana. ❤
      (Ako budeš ikad opet imala dron u rukama... Želim ti svu sreću s njime! :P)

      Delete
  5. Replies
    1. Apsolutno se slažem, dobro bi mi došao jedan! :D

      Delete
  6. Amazing selection. I Have a drone!

    Giulia
    https://bigiublog19.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Kako su slatki.. Dronovi su super stvarcice i odlicna recenzija ^_^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jesu slatki. :) Hvala ti na komentaru!

      Delete
  8. Wow cool, thank you for your share, will get one.

    UA Yeezy

    ReplyDelete
  9. Liii koliko originalnoo 😍. Meni je skroz genijalno zato sto nisi pisala o kozmetici i odeci. Post sa ovakvim stvarima nikada nisam videla i bas me je prijatno iznenadio 😊😊❤ Divno ❤

    Mnogo bi mi znacilo ako bi pogledala moj novi post--

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee, da! I meni je bilo skroz novo pisati o ovakvim stvarčicama, ali baš su kul proizvodi! :D Hvala ti od ❤ i drago mi je da ti se post dopao! ;) ♡ ♡ ♡

      Delete
  10. Stvarčice su odlične i jako interesantne!
    Sajt je divan. :)

    My blog: Alexanic
    < New post

    ReplyDelete
  11. Meni su dronovi zivot hahaha. Inace odlicna recenzija, svaka cast. ❤
    P.S. Novi sam clan tvog bloga. Ako zelis uzvrati ❤
    Xoxo

    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Thanks! Kisses from Croatia. :) <3

    ReplyDelete
  13. Great technology, thank you for sharing.

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)