Ljeto 2018. i Manzara Fashion

July 14, 2018

manzara dućan, manzara iskustvo, manzara recenzija, manzara forum, manzara naručivanje, manzara fashion, ljeto, ljetna roba, odjeća, haljine, šeširi, ljetne majice, ljeto 2018, onlajn kupovina, sajt, proljeće, obuća

Sjećam se svoje prve suradnje s trgovinom Manzara Fashion. Bila sam oduševljena jer se radilo o mojoj prvoj suradnji s hrvatskim brendom te mi je bila velika čast predstaviti upravo kolekciju trgovine iz svoje države. Nakon Manzarinih proljetnih stvarčica, zašto vam ne bih predstavila i Manzarine ljetne odjevne ljepotice? :)

Ova trgovina nudi nam velik izbor haljinica, hlača, tajica, kupaćih kostima, ženskog rublja, modnih dodataka, tenisica i sandala, pa čak i ostalih stvarčica poput raznih kostima. Dostava je iznimno brza pa će tako vaš paket stići u roku od jedan ili dva, maksimalno tri radna dana, što je bio veliki plus kod moje prošle suradnje. A dodatan plus je to da je za narudžbu iznad 290 kn dostava besplatna.

Dolaskom ljetnih vrućina i visokih temperatura, Manzarina kolekcija je postala bogatija za velik dio ljetnih stvarčica. Manzara nam nudi bogat izbor ljetnih komada odjeće u vedrim i veselim bojama i u razigranim krojevima. Majice za svakodnevno nošenje; s kratkim rukavima, bez rukava, na vezanje, na bretelice, s volančićima, s prugicama, cvjetićima, raznim uzorcima... - Nešto je što će nam trebati i ovog ljeta, a sve to možete pronaći na dotičnoj stranici te izabrati nešto što će obogatiti vaš ljetni ormar te vam dati osjećaj udobnosti u bilo kojoj prilici.

Osim majica, možemo naći bogat izbor prekrasnih haljina za ležerne i svakodnevne, ali i svečane prigode. No, osim udobnih haljinica za svaki dan, kao na primjer odlazak na bazen, u grad ili šetnju plažom, tako možete pronaći i haljinu u kojoj ćete zablistati na nekom formalnijem događaju. Duge, kratke, s prorezom ili bez - svašta se i u ovoj kategoriji može naći vama na volju.

 








  



Također, svaka djevojka bi se složila da se želi osjećati ugodno u onome što će odjenuti za šetnju, trčanje ili odlazak u grad. Za sve ljubiteljice sportskog ili 'casual' stila, osvojit će tajice koje nudi Manzara. U raznim duljinama, s raznim detaljima i od raznih materijala; vjerujem da ćete pronaći idealne za sebe.

(Dodatan plus kod ove trgovine jest da svoju veličinu odjeće mogu pronaći djevojke različitih mjera jer i majice i haljine, pa tako i tajice, osim u uobičajenim veličinama, postoje i u plus size veličini.)


Hoćete li naručiti nešto s Manzara stranice? Što vam se od predstavljenog najviše svidjelo?
Pišite mi u komentar.

Jedva čekam naručiti nešto za ljeto 2018., a mi se čitamo u idućem postu! ;)

  • Share:

You Might Also Like

27 komentari

  1. Replies
    1. Thank you for stopping by and hugs from Croatia! :)

      Delete
  2. Zanimljiv post. Posebno mi se sviđaju haljinice koje si istaknula.

    isabelabreber.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Isabela! Drago mi je da ti se sviđaju.

      Delete
  3. Najvise mi se svidja crvena haljina. Super post x)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je da se i tebi sviđa; meni je preslatka. :)
      Hvala ti na posjeti i komentaru!

      Delete
  4. Odličan post... stvari su baš super. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/dm-popusti-2.html :)

    ReplyDelete
  5. Druga haljinica mi nekako najviše odgovara, mada nisu ni ostale loše. Sjajan odabir Ivana!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma, svaka je slatka na svoj način! :D
      Hvala ti, draga! ♡

      Delete
  6. Ova zadnja bi ti ful pasala *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da mi zadnja zapravo ne bi pasala uz boju kose, ali stil te haljinice - apsolutno! Baš je po mom ukusu. ;)

      Delete
  7. Cestitke na jos jednoj suradnji :)

    <3

    ReplyDelete
  8. VALENTINA TINA06 August, 2018 22:53

    Rado naručujem s Manzare... Kupila jednu košulju i torbicu nedavno i zadovoljna sam. Lijepe su ove haljine predstavljene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si imala pozitivno iskustvo s trgovinom Manzara te se nadam da će ti svako iduće biti takvo! ;)

      Delete
  9. Pdčičan post i super stvari. Ako zelis mozes se pretplatiti na moj blog http://lauralifestyle1.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  10. Ova druga haljina mi je najljepša!

    ReplyDelete
  11. Odlican post! Samo tako nastavI!

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. When i reading my friends blog post, i was see your comment... And im coming your page, here is wonderfull. And thank u so much for translate button. Good luck :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are so cute! Thank you very much and welcome to my blog. I hope we will have a great time hanging out here together! :)

      Delete
  13. Baš lepe stvarčice, dopada mi se sve što si nam predstavila, a posebno crvena haljinicaa ! <3<3

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa haljinica i ostale stvarčice! :) Hvala ti na komentaru! <3

      Delete
  14. Hvala ti! Baš mi je drago da ti se sviđaju. :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)