Ljeto, družimo se nagodinu!

September 07, 2018

summer, ljeto, goodbye, kraj ljeta, početak jeseni, jesen, hladnije vrijeme, blog, wishlista, dresslily, iskustvo, recenzija, poručivanje, naručivanje, sajt, online shop, shopping onlajn, šoping, preporuke

I, evo ga, došlo je ponovno ono vrijeme godine kad sjedim u majici dugih rukava na balkonu uz šalicu toplog čaja; pišem ovaj post zagrnuta dekicom, slušajući lagano tapkanje kiše i razmišljajući o tome kako je ljeto, nažalost, već na odlasku. Kažu da sve što je lijepo kratko traje (no, nije uvijek točno, - svi mi zgodni i punoljetni koji ovo čitamo, razumijemo...), a svakog ljeta je tipična situacija: zadnjih nekoliko dana nismo ni svjesni da nam polako odlaze, a kasnije kao da nam uvijek bude nekako "premalo" ljetnih dana i noći. Ipak, da ne ostavimo sve u nostalgičnom i sentimentalnom tonu, vrijedi priznati da je i jesen predivno doba kojem vrijedi otvoriti srce (I ormare!) i ove godine. ;)

Iako još nije "službeno" na vratima, temperature već mirišu na jesen, a znate što to znači u pitanju odjeće. "Ponesi vestu sa sobom!" - jedna je od rečenica koju svake jeseni nekako najčešće čujem, a uvijek ispadne da je nisam dovoljno svjesna, jer kao da baš uvijek može zahladiti jače. (Koliko god mislila da mi ta vesta neće trebati, na kraju ću si ipak priznati da je mama opet bila u pravu...)

Pa, upravo iz tih jesenskih razloga, opskrbit ću se vestama, kapuljačama, jaknicama, kapama i ponekom jesenskom bojom (iako onu najznačajniju nosim na glavi svuda sa sobom... #gingerfacts).

Samim time što je ljeto na odlasku, znamo da počinju i popusti na određenu ljetnu/staru kolekciju, pa tako u ovoj wishlisti možete pronaći i majice kratkih rukava, nakit i sve stvačice koje vam zapnu za oko - vrlo vjerojatno su na popustu na jednom od mojih omiljenih online shopping mjesta - pogađate;  Dresslily stranici!



Plaid Drop Pockets Cardigan




Unisex Classic Cap Hat vintage 


kapa, šilterica, unisex, jednostavna, crvena ruža, jeftine kape, šilterice, ženske, muške, dresslily, online shopping, webshop, iskustva, šilt, kapa sa šiltom, kapa za jesen, ljeto, kul, stil, crna kapa

Iako šilterica nekako uvijek navodi ljude na asocijacije poput "štiti od sunca", u mom slučaju najčešće štiti od kiše, jer sam osoba koja, kada god treba, nikada sa sobom nema kišobran. Več duže vrijeme tražim upravo neku šiltericu u vintage stilu, i naravno da sam je pronašla - ma gdje ako ne na svemogućem internetu!?


majica kratki rukavi, majica za ljeto, jesen, odjeća, dresslily, iskustvo, kostur, punk, kul, cool, stil, ruže, rock, siva majica, grunge, gotik, jeftine majice, jeftin online shop, poručivanje, naručivanje



Stylish Owl Shape Solid Color Design Satchel for Women


ruksak, sova, kul, cool, drugačiji ruksak, stil, crni ruksak jeftino, jeftina cijena, kožni ruksak, dresslily, online shop, webshop, poseban ruksak, torba, torba za školu, za svaki dan, svakodnevica, casual


Za ovaj predivan, kreativan ruksak samo ću napisati: USKORO VRLO LAKO MOŽE POSTATI TVOJ!
Ostani u toku na mom Instagramu jer se uskoro igramo za ovu ljepoticu. ;)


Teardrop Geometric Shape Pendant Multilayer Chain Necklace, ogrlica, lančić, lijepo, dugi lančić, duga ogrlica, na layere, drugačije, stil, jeftino, dresslily, cool, poklon, što pokloniti, nakit, ljubitelji nakita, wonderful, cheap, online shop


Svaka wishlista mi nekako uvijek mora završiti sitnicom koja će upotpuniti i zaključiti cjelokupni "shopping", a ova čarobna ogrlica sigurno ispunjava tu ulogu!


... Ivy se odjavljuje, a vi zavirite u asortiman gdje vas čeka još puno ovakvog predivnog nakita i ostalih proizvoda na Dresslily stranici.


Je li i vama ljeto proletjelo? Koje vam je godišnje doba (naj)draže?
Što vam se od predstavljenog najviše/nije svidjelo? Pišite mi! :)


Čitamo se uskoro,




  • Share:

You Might Also Like

22 komentari

  1. Istina, sve što je lijepo kratko traje, ljeto mi je užasno brzo prošlo i kad sam u ponedjeljak sjela za školsku klupu sve mi je prošlo kroz glavu, cijelo ljeto i to kako sam ja nakon 3 mjeseca već u školi, nevjerojatno! Divan post, stvari su predivne za jesen :)

    NOVI POST -> Peany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zvuči mi poznato! Uvijek mi mislima leti to famozno vrijeme, a krajem ljeta su te misli nekako najizraženije... :P
      Hvala ti, draga. Želim ti puno uspjeha u školskim klupama! :)

      Delete
  2. Wow, super ogrlica
    Može link?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaka stvarčica koju predstavim na blogu može se otvoriti klikom na naslov tog proizvoda.
      ( crvena slova iznad slike :) )

      Delete
  3. O Božeee kakva lista! Sve mi se baš dopada, ali ova majica sa kosturskom glavom je brutalna!! Sigurna sam da će ti svaka stvarčica super stajati, i uživaj u oblačenju/nošenju istih! Pozdrav <3 :)

    Novi pocetak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala! Navikla sam da imamo sličan stil, pa ću ti samo reći da imaš jako dobar ukus. :P :P
      Veliki pozdrav i za tebe iz Hrvatske! ♡

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Jaoo koliko ja volim taj tvoj neki otkačeni fazon! :')
    Woooow odeća i jedva čekam da vidim tvoju recenziju, baš joj se radujem <3<3<3

    *♦♥• Ema •♥♦* | Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš ti hvala, draga Ema! :D :D
      I ja zaista jedva čekam da mi stignu ove stvari te da ih isprobam, fotkam i pišem o njima! ❤

      Delete
  6. Super wishlista, jedva cekam recenziju :)

    <3

    ReplyDelete
  7. Nokautirao me ovaj #gingerfact hahahaha! Od svega posebnoga s tvoje wishliste najposebniji mi je ovaj lančić zbog kojeg definitivno zavirujem na stranicu Dresslily. Draga Ivanice hvala ti na još jednom divnom tekstiću :*

    Novi post: Happy But Mess

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weeee, drago mi je da ti sviđa lančić! ;)
      Hvala tebi na posjeti i komentaru, Renatice! Puse :* :*

      Delete
  8. Geniales items para tener :)
    Saludos desde Ecuador desde El Blog de Boris Estebitan.
    Tu blog me encanta.
    Abrazos.

    ReplyDelete
  9. Do kad traje nagradna igra za ruksak na IG ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igramo se do 10.10. i tad objavljujem pobjednika/pobjednicu na Ig storyju! ;)

      Delete

Thank you for your comments! :)