Zaful slavi 'Black Friday!'

December 01, 2017

zaful black friday, sniženje, popusti, crni petak, online trgovina, webshop, sale, shopping online, zaful višlista, wishlist, wishlista, zaful sajt, hurry up

Napokon je stigao petak! I to ne običan petak...   Jeste spremni?!  

Pa... Nadam se da jeste, jer vas danas opet vodim u trgovinu Zaful!

Ovog puta, kod njih vas već nestrpljivo čekaju razne ponude prigodne baš za današnji dan. Jer, danas je dan kad ćete naći desetak minuta u svom užurbanom danu i odvojiti ih za sebe, budući da su na spomenutoj stranici u tijeku fenomenalne ponude! Samo neke od njih su: Black Friday SalesBlack Friday Deals 2017Black Friday Onlineponude koje se ne isplati propustiti.

Kad pričamo o online trgovinama, osobno, nemam puno iskustva (...još :D), no, kao što ste i sami na mom blogu mogli vidjeti, s trgovinom Zaful sam već imala jednu suradnju i ostala istinski oduševljena. Za onaj spektakularan osjećaj uzbuđenja, kad sam prvi put dobila e-mail za kolaboraciju, zaslužan je upravo tim iz Zafula. Tada sam prvi puta i obratila pažnju na njihovu online trgovinu (ili možda čak na online shopping prvi puta u pravom smislu riječi) te je od tada Zaful moje omiljeno mjesto za kupovinu! A obzirom da sam osoba koja ne voli shoppingirati, šetkarati po dućanima i isprobavati tristo komada odjeće u ograničenom vremenu, mogu reći kako mi je ovaj online način shoppingiranja puno draži!


Dani su sve hladniji, prve pahulje su tik pred nama, noći su sve duže, temperature sve niže, a zajedno s temperaturama padaju i cijene na Zaful stranici. Nadolazeću zimu odlučila sam dočekati potpuno opremljena i sigurna, a pri tome će mi pomoći zimska Zaful kolekcija. U moru 'hudica', jakni, kaputića, pulovera, kapi, rukavica i svih ostalih toplih odjevnih predmetića koje nam stranica nudi, uspjela sam odabrati nekoliko onih sretnijih koji će imati čast grijati me ove zime. :P

Provjerite ponude pa neka i vama ova zima bude 'ful' topla uz Zaful! A možda vam i nešto iz moje selekcije zapne za oko:





















Pišite mi svoje dojmove u komentarima. Što ćete vi naručiti sa Zafula? ;)



Do idućeg posta,



  • Share:

You Might Also Like

57 komentari

  1. Hi Ivy, these are very nice items, great selection.. I really like the jacket.. Love Zaful, have amazing stuff at low prices, esppecially now on Black Friday !!

    xoxo from Denmark
    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, thanks for coming to my blog. I'm glad you like my selection, and yeah, I agree with you about Zaful store! Regards from Croatia! :)

      Delete
  2. Oduševljena sam ovom maslinastom jaknom!
    Sve mi se sviđa :)
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam oduševljena jaknicom! Jedva čekam da mi stigne, kao i sve ostalo. :D ♡

      Delete
  3. Prva jakna je predivna, odlična za zimske dane! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se s tobom, divna je i izgleda baš toplo! :)

      Delete
  4. Sviđa mi se tvoja selekcija, kao i uvijek! :)

    Shoot for the stars

    ReplyDelete
  5. Sva odeća mi se dopada i skroz mi je onako 'tumblr'. Pretpostavljam da su mi je duks favorit, još samo da odlučim koji, svi su preduvni. :D Odlična selekcija, baš po mom ukusu.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se s tobom, draga Ana, ni ja se ne mogu odlučiti za svog favorita! :D
      Drago mi je da ti se dopala moja selekcija!

      Delete
  6. Very nice choices dear, the yellow sweater looks absolutely amazing, would love to wear it myself *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, right? ;) I really love my selection!

      Delete
  7. Great post hun! Love all the items!

    Kell
    x

    ReplyDelete
  8. Black Friday mi je najdraži dan u godini, poslije rođendana! :D Dobra selekcija.

    Aminique

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se nadam da si ga odlično provela i da si uživala. ;)
      Hvala ti na posjeti i komentaru!

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Jaoo onaj prvi duks sa mačjim ušima je presladak :'D
    Prelepe stvari si poručila i jedva čekam da vidim tvoju recenziju <3<3!

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je! :) Hvala ti, i ja jedva čekam da mi stignu stvarčice. <3

      Delete
  11. Predivna selekcija! Ovaj hoodie sam i ja gledala neko vreme, čini mi se da ima i "I'm unicorn" što mi se baš dopalo. Odličan izbor, jaknice su fenomenalne! ♥ ^___^

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam se dvoumila između "I'm a unicorn" i ove koju sam odabrala, ali mi se ova kapuljača više svidjela. Hvala ti, drago mi je da ti se dopao moj izbor! :) ❤

      Delete
  12. That cat and denim hoodie is fabulous!

    Joy to the World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aren't they! :D Thanks for stopping by, Veron.

      Delete
  13. Great selection, I like them all!
    http://vicksup.com/

    ReplyDelete
  14. Não ah como não gostar dessa loja
    que peças lindas
    segui
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. Yeah, I know! :D Thank you very much, Rochelle!

      Delete
  16. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. I love the lace up sweater!!!

    Federica
    www.federicadinardo.com

    ReplyDelete
  18. Black friday is the best shopping time! ;)

    My blog, kisses >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Thanks a lot :D

    nice choices my dear

    NEW TIPS POST | TOP 10: HIGH COVERAGE CONCEALERS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  20. Thanks for commenting, Rachel! :)

    ReplyDelete
  21. Thanks a lot :D

    nice sellection :D In love with yellow sweat :D

    NEW FASHION POST | Trend Alert: WHEN THE UGLY BECOMES TREND!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm in love with it, too! Thank you for stopping by! :)

      Delete
  22. Thanks a lot! Kisses from Croatia. :)

    ReplyDelete
  23. woah these are realy awesome collection you have yallow sweater or cat hoodie look beautifull & amazing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    ReplyDelete
  24. Cool hoodies ;))
    I love the yellow one!

    Federica
    www.federicadinardo.com

    ReplyDelete
  25. Great selection! I really love it:)

    irinathayer.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Irina. Can't want for it to arrive! :)

      Delete
  26. this is so cool... Zaful is awesome =)
    xoxo from Denmark

    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)