Rosegal recenzija

December 21, 2017

onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci, blijeda put, šal, rosegal recenzija

Na mojim se vratima pojavio još jedan paketić kojeg mi je ovog puta poslala trgovina Rosegal. Stigao je za trinaest radnih dana i sve je stiglo prema dogovoru, stoga je moje iskustvo s trgovinom vrlo pozitivno i moram reći da sam zadovoljna suradnjom. U ovoj recenziji možete pročitati moj osvrt i prve dojmove na odabrane stvarčice te vidjeti kako stoje na meni.

Let's see!


Female Band Long Sleeved Turtleneck Sweater 

maslinasti pulover, onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci

maslinasti pulover, onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci

Dajte mi topli i mekani pulover i ja ću obožavati temperature u minusu, duge zimske šetnje, ledeni vjetar, pa čak i ono ne toliko drago čišćenje snijega u dvorištu. Ovaj pulover je zaista topao i grijat će me u hladne zimske dane, te me s njim nije strah zime jer znam da me neće iznevjeriti. Veličina pulovera je univerzalna, što je ponekad super, a nekad i ne. U ovom slučaju nije super, već je odlično, jer je materijal majice rastezljiv i ako se bojiš premale veličine, gledaj na to da, ako paše meni, pasat će i tebi. :D
Osim što ima baš kul i drugačije rukave, vrlo je udoban jer je rastezljivog materijala i vrlo je mekan. Mislim da sam pronašla svoj najudobniji pulover ove zime!


Drop Shoulder Feather Print Skew Neck Sweatshirt

onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, bijela majica print, plave oci

onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci, bijela majica print

bijela majica print, onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci, blijeda put

Jedva sam čekala da mi stigne paket kako bih čim prije obukla ovu majicu! Možda nekima djeluje kao obična dosadna majica s još običnijim crnim printom, ali mene je osvojila jer je u isto vrijeme jednostavna, a opet toliko specifična. Materijal me na prvu iznenadio jer je malo neobičan (čekaj... to ne mora nužno značiti loše :D) i rastezljiv je, a kod ove majice mi se posebno sviđa to što se, po želji, može odjenuti normalno, može na jedno ili nijedno rame, ili kako god vam srce zaželi, jer doslovno što god napravili s njom, u svakom slučaju će izgledati sjajno! Uzela sam veličinu L iz razloga što je bolje riskirati s malo većom majicom nego manjom, a na kraju mi veličina apsolutno odgovara.


Warm Tartan Plaid Blanket Shawl Scarf

onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci, blijeda put, beanie, šal

Moj najdraži dio Rosegal pošiljke je ipak šal koji me na prvo raspakiravanje iznenadio svojom veličinom. Pozitivno! Očekivala sam dosta manji šal jer se obično na slikama šalovi prikazuju ogromnima, a kad dobiješ paket i vidiš šal uživo, zapitaš se gdje je druga polovica... S ovim šalom nije bilo takvih negativnih reakcija jer je zaista poput tople, debele, prave zimske dekice, kojom se nećeš pokriti u krevetu, nego ćeš je nositi oko vrata i svoje grlo čuvati od hladnog zraka. A zapravo... Tko kaže da ne može služiti i kao dekica kojom ću se ogrnuti ispijajući toplu čokoladu?!


Knitting Wave Striped Beanie 

onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci, blijeda put, kapa, beanie

onlajn kupovina, online shop, rosegal iskustvo, studentica, crvena kosa, narancasta kosa, ginger, blogerica, stil, moda, snakebites pirsing, pirsevi, pierced girl, plave oci, blijeda put, beanie, kapa

Oni koji me znaju, znaju da volim kapice. Oni koji me ne znaju, čitajući moj blog, s vremenom će to sigurno shvatiti. (Ili su upravo shvatili pročitavši da volim kapice... Moguće. :D) Ali ne bilo kakve kapice! Mogu reći da su mi kriteriji za kape vrlo visoki, koliko god to čudno zvučalo. Ova 'beanie' kapa sa slike ispunila je moja očekivanja, ali ne na mojoj glavi. Kad sam na vlastitim fotkama vidjela kako mi zapravo stoji, gotovo su me uvjerile da sam na glavu stavila čarapu... E, ali lijepu čarapu. Zato ću je tako i nositi, jer ako mi neće biti lijepa kapa, bit će lijepa čarapa!


Bring Me A Beer Socks


Kad smo već kod čarapa, sjećate se ovih otkačenih s moje wishliste? One se ne mogu staviti na glavu, ali su, pazi čuda, udobne na nogama. Već sam ih obukla i u njima legla u svoj topli krevet, ali još uvijek čekam da netko pročita njihov natpis i donese mi pivo...
Također su univerzalne veličine, a materijal je pamučan. Prema osobnoj preporuci, idealna ideja za skroman i jednostavan, ali drugačiji i simpatičan zimski poklončić.




Kao šećer na kraju... Rosegal je svim mojim čitateljima pripremio kod za popust pri idućoj kupnji!    KOD: RGNancy


Koji su vaši dojmovi na moj izbor Rosegal stvarčica? Sviđa li vam se moja recenzija?

Svoje mišljenje slobodno ostavite u komentarima!



  • Share:

You Might Also Like

59 komentari

  1. Wow nice photos *_*
    I love your style and Rosegal store and I definitely need those socks!!

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your lovely comment, Gloria. These socks rock! :D

      Delete
  2. Super post, moram priznati da me džemper osvojio na prvu, već sam ga vidjela u glavi sa mnoštvom kombinacija. Definitivno nisi pogriješila sa odabirom. ♥


     CcaammBlog 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da se i tebi sviđa džemperčić! Najdraže od svega mi je što je stvarno jako udoban. :)
      Hvala ti na posjeti i komentaru! <3

      Delete
  3. You look adorable...Love the photos. My favorite item is white shirt with feathers. It suits you nicely.

    Enjoy your day hun,
    xx
    Kell

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Kelly! Wish you a wonderful weekend. :)

      Delete
  4. I love everything, the scarf and the sweater are my favourites!

    Marisol x

    ReplyDelete
  5. The pictures are beautiful and you look stunning ! Great review, sweetie !
    Keep publishing..

    A big hug from Denmark
    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your support!
      Kisses from Croatia.

      Delete
  6. Krasan odabir i jos bolje slike ❤❤

    ReplyDelete
  7. Sve ti odlično stoji! ;) Fotke su SAVRŠENE! :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, i drago mi je da ti se sviđaju fotkice! :)

      Delete
  8. Prije svega, čestitke na još jednoj saradnji. Fotografije su bukvalno genijalne, prelepa si <3<3
    I sve ti super stoji, čak i kapa hahaha :') Odlična recenzijaaa <3

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na ovim lijepim riječima, draga Ema! ♡
      P.S. Misliš... Čak i čarapa. :P

      Delete
  9. Great post, I like it :) fantastic ;)

    new post
    http://mensfashionobsession.com/

    ReplyDelete
  10. ajme fotke su prekrasne..ovaj sal je savrsen...najs :D

    petrafashionstyle.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Hvala ti na komentaru. :)

      Delete
  11. svidja mi se zasita sve kako ti stoji :)
    on my blog: top 5 blogs with a good design
    https://highheelpoodl.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Odlična recenzija i prekrasne slikice! :)

    <3

    ReplyDelete
  13. You have chosen so many beautiful things from Rosegal!!

    Love the green sweater and the scarf!

    Happy Holidays!

    Andrea

    Seize your Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad you like my items, Andrea! :)
      Happy Holidays to you, too!

      Delete
  14. Prvi džemperčić je diiivan, naručila sam isti u krem boji i jedva čekam fotkati, stvarno je vrh!
    Tebi super stoji ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, i meni je divan. Hvala ti na komentaru i jedva čekam tvoje fotkice! :) <3

      Delete
  15. loved the sweater and the scark!
    nice choices!
    xoxo

    https://lecaferouge.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your lovely comment, Tamara! :)

      Delete
  16. Lovely choices dear. You look so pretty 😊
    https://deriasworld.blogspot.co.at/?m=1

    ReplyDelete
  17. Jako interesantan review draga Ivana, divne stvarcice si porucila. Sve mi je nekako u tvom fazonu, kao da vrišti Ivana hahah. Predivna si! <3

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme, hvala ti! :D I baš mi je drago da ti se dopala recenzija. ♥

      Delete
  18. Predivne stvari si poručila i sve ti odlično stoje, zaista super recenzija. Ovaj šal mi je posebno divan, jer je ogroman pa se baš može umotati u njega xd. Čarapice kidaju :'D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi sviđaju ove stvarčice, a i meni je šal nekako najdraži! :D
      Hvala ti na posjeti i komentaru, draga.

      Delete
  19. I love the green sweater with the lace-up sleeves. It looks beautiful on you.
    I just followed your lovely blog (#190) Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to my blog! :)
      Thank you for your lovely comment and for your support. I would love to stay in touch.

      Delete
  20. Jako lijepe stvar, odlično ti stoje. Slike su vrh, isto tako i ti si predivna :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/12/zato-sto-mozete.html

    ReplyDelete
  21. Love your blog, I follow you too! Have a nice day and happy new year :)!

    ReplyDelete
  22. Ovaj džemper i majica su mi toop,odlično ti stoje!♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  23. cool items... i like the 1st and 2nd top you posted.

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  24. Odličan post!

    Zapratila sam te,ako želiš uzvrati.

    https://xdreaannx.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  25. You've got a lovely taste! I loved the scarf and the sweater (that's one of my favourite colours <3)

    I am following you via GFC, it would mean a lot to me if you followed me back so we can support each other and stay in touch :)

    Walking Freckle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to my blog and thank you so much for the lovely words! :) Kisses from Croatia!

      Delete
  26. I love your post, Now I want to wear all those clothes!! .... although it will look strange because I am a man !! but i don´t care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, you roooooock with your comment!! Thank you very, very, very much!

      Delete

Thank you for your comments! :)