'Dragi Djedice...' - Dresslily wishlista

December 07, 2017

desslilly višlista, zimski outfit, zima, kardigan, čizme, bordo marte, cipele, online trgovina, onlajn šop, dresslily iskustvo, dresslily sajt, blogerica, winter, style, wishlist, fashion, moda, cool, bohemian

S hladnim vjetrom u zraku, stigao nam je prosinac. Grad je već okićen, trgovi sjaje božićnim sjajem, ulice su prepune ukrasa i lampica te odzavnjaju zvukovi dječje razigranosti i smijeha. U zraku je miris kolačića, a dom je upravo dobio posebnu toplinu. No, budući da sam ja vrlo osjetljiva na hladnoću, već tradicionalno zimi oblačim tisuću slojeva odjeće, a ove zime svoje slojevite komade pronalazim u online trgovini Dresslily te baš kao i prve pahulje, nestrpljivo čekam svoju zimsku pošiljku.

Čak i Djed Mraz zna da sam ove godine bila jako dobra (kao i svake :D), pa je ove zime odlučio on meni pisati! Velikodušno mi se javio i napisao da posjetim spomenutu stranicu te da odaberem ono što mi je zapelo za oko, a on će obaviti sve ostalo.


Od kardigana, pulovera, debelih traperica i majice s dugim rukavima do toplih zimskih čizmica - sve za zimu može se naći na spomenutoj stranici. A kao i svaki novi outfit, i moj će upotpuniti neki nakit.

Pa, dragi Djedice... Ovo je moja wishlista!


Fringed Asymmetric Collarless Long Sleeve Cardigan





High-Waisted Skinny Frayed Ripped Women's Jeans



Criss Cross Cold Shoulder Sweater





Thick Retro Round Head Martin Boots



Što je novi outfit bez modnih dodataka?! ;) Prekrasan vintage set prstena moj će novi zimski look učiniti potpunim!


Jeste li i vi ove godine bili dobri poput mene ili malo manje dobri? :P
Iz koje vas trgovine odjeća grije zimi i kako vam se čini Dresslily stranica?


Uživajte u ostatku prosinca i pišite mi u komentare. 

... A ako ste bili dobri poput mene, pišite i Djedu Mrazu. Jer... Nikad ne znate; 
možda se i vama nađe neka stvarčica pod božićnim drvcem. 


  • Share:

You Might Also Like

75 komentari

  1. Odlična wishlista, kao i uvijek :P

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ReplyDelete
  2. Haha predobro, stvarno mora da si bila mnogoo dobra :'DD
    Sve mi se sviđa, a najviše bordo čizme!! *-*
    Nisam nikad poručivala sa ove stranice ali svakako hoću. Super post <3<3

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da jesam. ;)
      I meni su gležnjače prekrasne! Hvala ti na posjeti i komentaru, Ema. ♡

      Delete
  3. Prekrasan kardigan i majica! Zapravo, sve izabrano je savršeno i jako mi se sviđa. Super post! :)

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da se i tebi sviđaju odabrane stvarčice. :) Hvala ti, Žana! ♡

      Delete
  4. odlican izbor. prije sam narucivala s ove stranice i mogu ti reci da sam bila zadovoljna kvalitetom

    Blog: MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se čini da su stvari dosta kvalitetne, ali vidjet ćemo kad stignu. Nadam se da ću i ja biti zadovoljna. :) Hvala ti na komentaru!

      Delete
  5. Lovely items dear.
    Looking so nice and modern.
    Love the boots!

    xx
    Kell

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I agree! :D Thanks for stopping by, Kelly!

      Delete
  6. kaj budes imala samo jednu cizmu?:P ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah! To sam ja skromna i mislim na Djedicu, da ga ne bacim u dugove... O:)

      Delete
  7. Nice items I want them all *_*

    xoxo

    ReplyDelete
  8. love the boots, very very pretty :)

    ReplyDelete
  9. Draga Ivana divne stvari si odabrala. Sigurna sam da će ti pomoću u tvome slojevitom odjevanju! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam sigurna da će mi pomoći! ;) Drago mi je da ti se sviđaju i hvala ti na komentaru.

      Delete
  10. Imas dobar ukus :)
    Puno pozdrava from a new follower.
    Samra
    Paper Talk with Samra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot for your support. :)
      Kisses from Croatia!

      Delete
  11. I like them alllll =)! Especialy I love this Long Sleeve Cardigan and The Jeans..
    Very internesting post my friend, keep publishing !

    A big hug from Denmark..
    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for stopping by and for your support! :)
      Hugs and kisses!

      Delete
  12. Replies
    1. I'm very glad you like it, Anna! Wish you a wonderful day. :)

      Delete
  13. Olá!!

    Adorei os seus desejos, linda esta bota.

    Um beijo,

    My Pure Style x My Instagram x My Facebook 

    ReplyDelete
  14. They are all so gorgeous!! I especially love the fringed sweater!! Thanks so much for stopping by my blog!! I'm your newest follower!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to my blog, dear Lisa! I'm glad you like my wishlist. I wish you a lovely day, too! :)

      Delete
  15. Jej, baš mi je drago zbog toga! :D Hvala ti! ♡

    ReplyDelete
  16. Bonito blog, gostei muito.
    Obrigado pela visita e dar a conhecer.
    Beijo
    OLHAR D'OURO - PHOTOGRAPHY

    ReplyDelete
  17. Imamo jako slican ukus. Odlepila sam na martinke koliko su dobre. Boja je zivot <3 Cela lista mi se jako dopala <3

    Volela bih da pogledas moj novi post -----------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. U tom slučaju, moram ti reći da imaš sjajan ukus... :P I ja sam se zaljubila u ove marte na prvi pogled! Drago mi je da ti se dopala moja wishlista. ❤

      Delete
  18. Prstenovi su wow *-* Obozavam takve.

    Charming Coco Novi Post

    ReplyDelete
  19. Great wishlist, I really like the jumper!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete
  20. wow darling these are great collection love your rings & sweater..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    ReplyDelete
  21. Oh wow! Such a lovely selection. Thanx for sharing
    http://carrieslifestyle.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for visiting and leaving your lovely comment! :)

      Delete
  22. Thanks a lot :D

    super cool choices my friend :)

    NEW OUTFIT POST | XMAS TAG: CURIOSITIES ABOUT ME IN THIS SEASON!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like my Dresslily choice, Miguel! ;)

      Delete
  23. Replies
    1. Thanks a lot, Melissa. Lots of kisses from Croatia! <3

      Delete
  24. i Loooove the cardigan!!
    it's so sad that i'ts summer where I live...
    xoxo

    https://lecaferouge.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I wish here's summer also... :P
      Thank you for your comment, Tamara!

      Delete
  25. Prelepo pišeš. Mnogo mi se dopada tvoj blog i tvoj celi fazon ^^
    Veliki pozdrav iz BiH! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Milice, i još veći pozdrav u BiH iz Hrvatske! ;) ♡

      Delete
  26. thanks sweetie :D

    nice choices my friend :D loved all pieces!

    NEW DECOR POST | GUIDE TO GETTING THE PERFECT XMAS DECOR!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot for your visit, dear Miguel! :))

      Delete
  27. Amazing wishlist! I'm following you in GFC
    Instagram @brunaestiloitgirl
    Blog | Facebook | Twitter | Canal Youtube 
    Beeijos (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your support and welcome to my blog! :)

      Delete
  28. Amazing post! Great selection!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  29. well these are great collection i likes the sweater & Long Sleeve Cardigan..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping in lahore

    ReplyDelete
  30. Odlična selekcija, sve mi se dopada! Samo moram reći da mi je prstenje ostavilo najjači utisak ^___^ ♥


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se svidjela selekcija! I ja sam oduševljena prstenjem, obožavam takve prstenčiće! Stvarno su divan modni dodatak. :) ❤

      Delete

Thank you for your comments! :)