Hello, Halloween

October 24, 2017

halloween, halloween makeup, noć vještica, maska, šminka, gothic, dark, dark girl, gotička, gotičarka, gothic girl, gothic makeup, vampire, vampir, maškare

"Trick or Treat!" - Halloween je na vratima!
Razni običaji, tradicije, maske i izrezbarene bundeve čekaju svoju noć; noć vještica (koja se vrlo lako može pretvoriti u "noć žestica" ako te noći izlazite van...). Nekima ova noć u godini stvara jezu i strah, nekome zabavu, nekome priliku da bude čudovište kakvo uistinu jest, a nekoga boli briga...

Osobno, inače ne polažem previše pažnje na Halloween kao na neku "strašnu" noć u godini. Hrvati bi u tom slučaju iznimno često trebali slaviti Halloween, budući da se u Hrvatskoj redovito događa nešto strašno, ili strašno glupo... No, tu noć koristim kao jedinu priliku da odem van u svom stilu bez da me ljudi gledaju kao luđakinju, kao i noć u kojoj smijem priznati da nisam s ovog svijeta, bez posljedica završetka u ludnici ili bilo kakvoj drugoj ustanovi za nas luđake koji tvrdimo da ne pripadamo ovom dosadnom svijetu... :P

Odlučila sam s vama podijeliti svoj najbrži Halloween 'look' ikad za kojeg je potrebno doslovno 5 minuta te jednako toliko predmeta.


šminka za noć vještica, halloween look


Da postaneš biće iz neke druge dimenzije, trebat će ti samo:

★ Dvije gumice za kosu kojima ćeš napraviti dvije male punđice sa svake strane, kao rogove. Punđice radiš samo od gornjeg sloja kose, a donji neka bude raspušten.

 Eyeliner ili olovka za oči kojom ćeš napraviti debele linije tuša na očima za dramatičan pogled, kao i za iscrtavanje točkica na čelu i ispod očiju te za vertikalnu crtu preko usana.

 Potreban ti je i crni ruž koji će upotpuniti tvoj look i dodati mu dozu dramatičnosti.

 Bijeli puder poslužit će da posvijetliš svoju kožu (iako, meni osobno nije trebao obzirom da sam ja prirodno Casper...).

★ Crna odjeća nešto je što nosim svaki dan, pa kako onda ne bih nosila na Halloween?! Za ovaj look pripremi neku zanimljivu crnu majicu ili haljinu te crnu jaknu. Upotpuni svoj outfit choker ogrlicom.


... I za kraj:

- Trebat će ti mnogo kreativnih odgovora kad te smrtnici krenu ispitivati koja je tvoja misija na ovoj zemlji, odakle si došla, jesi li dobra ili zla i jesi li ikad bila na piću s nekim smrtnikom s ovog svijeta, jer, kako kažu uleti... "Ako nisi, sad moraš!"

Stoga, pripremi spomenute predmete, uključi maštu i uživaj u svojoj noći, vještice. ;)


halloween pumpkin, bundeva za noć vještica

Kako ti namjeravaš provesti ovogodišnji Halloween? 



ivana potpis, ivy

  • Share:

You Might Also Like

121 komentari

  1. Super post! Ja se neću maskirati, ali tvoj Halloween look mi se baš sviđa :)

    <3
    Žana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Žana! Drago mi je da ti se svidjelo. :) ♡

      Delete
  2. Aww!! i like your make up..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad you like it! Thank you for stopping by. Kisses from Croatia! :)

      Delete
  3. such a cutie

    just started following you

    carry on the good job

    kiss

    Mimi in the Mirror

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your support means a lot to me. Welcome to my blog, dear! :))

      Delete
  4. Super post, baš sam se nasmijala. :D
    Look je savršen!! ♡

    Shoot for the stars

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago ako je tako, hvala ti! :D <3

      Delete
  5. I'm following you back, great post honey!! X

    Marisol x

    ReplyDelete
  6. Super ideja, dopada mi se. Volim jaku sminku!

    Kathy's delight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Katarina, hvala ti na posjeti i komentaru! :)

      Delete
  7. Great post dear!
    Thank you for follow me :)
    I follow you too!

    valerianest.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ajme napokon post po mom ukusu! Obozavam Halloween ali se kod mene nazalost ne slavi! Predivna si, odusevila si me, zaista.Odlican mejkap!

    Follow you! New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaay! :) Baš mi je drago da ti se sviđa post, kao i makeup.
      Hvala ti od ♥ , draga Sandra!

      Delete
  9. Oh yes really interesting =)
    Thanks a lot.

    Great post, I love Halloween so much <3
    I follow you now on GFC, let me know when you follow me back.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so happy that you like it! :)
      And I already follow you. <3

      Delete
    2. Oh yes really awesome =) You're welcome.
      Wish you a wonderful day too

      Delete
  10. Great make up!
    xx
    https://losaway.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  11. Odličan post <3 Bas mi se svida šminka *-*

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Antonia, baš mi je drago da ti se dopada. Hvala ti na komentaru! :)

      Delete
  12. Ya te sigo por aquí guapa muy buen post💕

    ReplyDelete
  13. Your make up looks amazing :O

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. And it's really very simple make up! :) Thank you!

      Delete
  14. What a great idea. Look so good.

    ReplyDelete
  15. Uvijek sam voljela halloween, gledanje horora i zanimljivo maskiranje xd Moram pohvaliti tvoj makeup i majicu koja mi se previše sviđa

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam kao mala uvijek nekako najviše voljela rezbarenje bundeva... :Đ
      Hvala ti na komentaru, draga!

      Delete
  16. Awww. You're so pretty. :)

    Started following you now.


    Joy to the World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! Welcome to my blog! :))

      Delete
  17. Hello, this looks great. Now, I am following you via GFC. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    ReplyDelete
    Replies
    1. I appreciate your support, Jana. Thank you! :)
      Wish you a wonderful day.

      Delete
  18. Great look for Halloween, love this make-up.
    Thank you for your visit and gor following my blog. I am following on google+ but the mobile phone now does not geve me the posibility of following you on Gfc too so I will try again when I get home with my computer because I would really love to stay in touch.
    Wish you a beautiful day.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad you like it! Thank you for your support!
      I have the same problem with following on Gfc and I can't even see my followers on my blog. :( Hope it will be fixed soon so we really can stay in touch.
      Kisses from Croatia!

      Delete
  19. Hi! Your look it´s great, I really like your eye makeup.
    I invite you to visit my blog whenever you want.
    Have a nice day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Marinela!
      Sure I will visit your blog, you can also visit mine anytime.
      Hope you will enjoy your day! :)

      Delete
  20. Thank you for your visit. I am following you at G+. Have a great day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Nancy, thank you for your support! I follow you at G+, too. :)

      Delete
  21. Amazing makeup!
    Have a nice day!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. I'm so glad you like it! :) Thank you for your comment!

      Delete
  23. Replies
    1. Thanks a lot, dear Marisa! I just followed you, too! :)

      Delete
  24. Izgledaš odlično *-* Jako zanimljiv post. Odlično pišeš :)
    http://forever-blogm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  25. Odličan post, ali tvoja "maska" je vrh. Stvarno izgledaš odlično. Ni ja nisam neko ko pridaje ogroman značaj Noći vještica, ali zanimljivo mi je da bar jedan dan u godini pustimo mašti na volju i tako izađemo iz kuće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa moj 'look' i da dijelimo mišljenje o Halloweenu! :) Hvala ti od srca na posjeti i komentaru, draga Danijela!

      Delete
  26. Love love love.The makeup is so awesome

    ReplyDelete
  27. Amazing make up. Happy halloween...
    Xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. MilicaBogunovic28 October, 2017 16:46

    Jao prelepa si. Divan ti je mejkap :*

    ReplyDelete
  29. Such cool review! I love your Halloween's makeup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you enjoyed it! Thanks for your comment. :)

      Delete
  30. We don't celebrate Halloween here! Have a good day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Nancy, thank you for stopping by. I wish you a great weekend! :)

      Delete
  31. Great makeup ideas for Halloween. Good job!
    Xo

    http://www.terradaflor.com/

    ReplyDelete
  32. Happy Halloween! and you look awesome! :) anyway, just saying hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow if you like :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello there, welcome to my blog! :) Thank you for your visit. I will check out your blog, dear. Have a wonderful day!

      Delete
  33. Odlican post draga moja, sve mi se dopada <3
    Pretplatila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati

    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Dobro došla! :) Posjetila sam tvoj blog i nadam se da ćemo se čitati. ♡

      Delete
  34. U potrazi sam za inspiracijom za Halloween look-om vec danima.. ma sta danima? Nedeljama. Ovaj post je stvarno fantastican ❤ Toliko volim kada vidim da i drugi ljudi vole Halloween koliko i ja ❤❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopao ovaj post i nadam se da si u njemu pronašla svu potrebnu inspiraciju! (Ili barem dio iste. :D)
      Hvala ti od ❤ na posjeti i komentaru. ♡♡♡

      Delete
  35. I love your makeup... Nice post friend! Kisses.
    rampdiary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear! I'm glad you like it. :)

      Delete
  36. Good halloween. Nice make up...
    Xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. love your makeup!!
    and thanks for following! I am following you back :)
    xoxo

    http://lecaferouge.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your support! I hope you enjoy my posts. ;)

      Delete
  38. Kako je ovo dobar post. Mnogo mi se dopada i tebi zaista ovaj make-up look stoji odlično. Uvijek budi ono što jesi i nemoj da budeš drugačija ni zbog koga ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and folllow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj! :) Hvala ti od srca na lijepim riječima, draga Marija! ♡ ♡ ♡

      Delete
  39. Replies
    1. Jeeej! Baš mi je drago da ti se sviđa. :) ♥

      Delete
  40. Odlican post! Bas mi se dopadaju slike, bravoo! ♥ ♥ ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/10-ways-to-wear-cardigan-sweater.html

    ReplyDelete
  41. Great makeup dear!

    http://www.vivellefashion.com

    ReplyDelete
  42. I really like this make up!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. And I'm really glad you like it! :D
      Wish you a great day!

      Delete
  43. Great makeup, dear!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Replies
    1. I'm so glad you like it! Thank you for stopping by. :)

      Delete
  45. Thank you for stopping by, Liana! Kisses from Croatia! :) ♡

    ReplyDelete
  46. Hej Ivana, post ti je odličan. :) Sviđa mi se tvoje pisanje, tema, način razmišljanja... :) Naravno, sviđaju mi se i slike i maska. :)

    Malo pre sam napisala post o Halloween-u, noktima, maskama, ako želiš pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/11/noc-vestica-halloween.html videćeš da imamo slično razmišljanje o toj večeri. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala na ovim lijepim riječima, draga. Rado ću pogledati tvoj post, sad me baš zanima što si pisala! :D

      Delete
  47. Super post draga. ❤


    Volela bih da bacis pogled na dva nova posta koji su na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  48. Happy Halloween too babe,.
    Great makeup@

    Much Love,
    Zarrah | The Bandwagon Chic

    ReplyDelete
  49. Wow you look awesome!! Amazing post my beautiful friend.. <3 xoxo

    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your comment! ♡
      Have a great weekend! :)

      Delete
  50. Hi dear, great make up, i like it*_*

    kisses

    Ari ♥
    www.devoltaaoretro.com.br

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, Ari! :)
      Thanks for commenting and visiting my blog! <3

      Delete
  51. Hey! Thanks a lot for your comment! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)