100 Years of Beauty (+ video)

December 11, 2020

100 years of beauty, 100 godina ljepote, ivana mihalić ivy, evolution of beauty, 1910's, twenties, thirties, forties, fifties, sixties, seventies, eighties, nineties, 90's, 2000s, looks, style, balkan, youtube, croatia, hrvatska

Moram priznati, 2018. godina bila je puna novih ideja, izazova, suradnji i projekata. Jedan od kreativnih projekata kojim sam se zabavila zadnjeg mjeseca u godini koja je iza nas je upravo ovaj - 100 GODINA LJEPOTE.

Odlučila sam putovati kroz vrijeme kroz 20. stoljeće pa sve do kasnih 2010-ih i prikazati sve drastične modne promjene koje su se zbile u tom periodu.

Ovaj projekt ujedno je i moj prvi video na YouTubeu, a video ću ostaviti na kraju posta. A sad, zaplovimo zajedno u neko ranije doba! ;)


The 1910's 


history, 1910's, the 1910s look, style, old, old photo, fashion, beauty, style, look, past, photography, project, clothes, time traveling, 20th decade, evolution of beauty, croatia, 100 godina ljepote, hrvatska, 100 years of beauty

Započinjem svoje putovanje kroz vrijeme i stajem na prvoj stanici - u 1910-ima! Rekviziti koje sam koristila u ovom dobu su bili potpuna improvizacija, a meni se sviđa kako je ispalo. Kosa u punđi, no makeup, broševi i knjige! Naglasak na prirodnu ljepotu i nevinost.


The 1920's


1920's, the 20's, twenties, elegant, past, look, style, history, old, elegant, fashion, moda, vremeplov, 100 godina ljepote, dvadesete, dvadesete godine šminka, odjeća, frizura, stajling, dvadesetih, balkan, yt, povijest, projekti

Uh, kakvo doba! Našla sam staru haljinu u ormaru koja se savršeno uklopila u elegantni look devedesetih! Sve u svemu, puno plesa, zabave, dobrih provoda i... šminke na licu!


The 1930's


The 1930's, tridesete, tridesetih godina, šminka, ftizura, stajling, 30-e, thirties, look, style, moda, ljepota, ljepota kroz desetljeća, 100 years of beauty project, inspiration, croatian, balkan, hrvatska, 100 godina lepote, yt

Iskreno, ne sjećam se kad sam se zadnji put sredila kao za ovo doba u projektu. Tridesete pršte glamurom, kojeg u mom projektu ni Paparazzi nisu mogli ignorirati. Pogledaj moj video i uvjeri se da ih je bilo stvarno mnogo! ;)


The 1940's


The 1940's, četrdesete, četrdesetih godina, šminka, ftizura, stajling, 40-e, forties, look, moda, ljepota, 100 years of beauty project, inspiration, vintage, pin up style, pin up girl, balkan, 100 godina lepote, vintage girl, cro

Obožavam vintage i pin-up style! Napokon sam doputovala i do četrdesetih gdje sam mogla uživati u klasičnom stilu. Moram priznati, bilo je u ovom dobu puno veselja, ali i suza - no, ipak sam uživala. P.S. Mislim da je ovo u isto vrijeme najklasičniji i naromantičniji look kojeg sam ikad postigla. :) 

The 1950's


The 1950's, pedesete, pedesetih godina, šminka, ftizura, stajling, 50-e, fifties, look, moda, ljepota, 100 years of beauty project, sexy, rock, vintage, pin up style, pin up girl, balkan, fashion, style, vintage girl, cro, vibes, rn

I evo nas u mojim najdražim pedesetima! (Točnije, pedesete su samo jedan od mojih favorita.) Uživala sam u rock n' roll energiji pedesetih, u glazbi, odjeći, šminki i ovom predobrom pin-up stilu općenito. Crveni ruž za pune usne, naglašeni eyeliner i obrve, traka za kosu i retro vibra - neizbježno u legendarnim pedesetima!


The 1960's


The 1960's, šezdesete, šezdesetih godina, šminka, ftizura, stajling, 60-e, sixties, look, moda, ljepota, 100 years of beauty project, model, vintage, pin up style, pin up girl, balkan, velike oči, vintage, girl, cro, retro, eyes

Oči, oči, oči... Naglašene velike oči i puno šminke na istima. I dalje sam u retro duhu, ali ovaj put u malo svjetlijem izdanju. Sva sreća pa mi je žuta boja jedna od najdražih... ;)

The 1970's


The 1970's, sedamdesete, šminka sedamdesetih, ftizura, stajling, 70-e, seventies, look, moda, ljepota, 100 years of beauty project, djeca cvijeća, dijete cvijeća, infp girl, bohemian, fashion, style, hippie, natural, prirodno, peace

Sviđa li vam se hippie stil? Ako je vaš odgovor da, onda i vi obavezno morate otputovati natrag u sedamdesete! Uživala sam u 'natural looku', dijeljenju pozitivne energije i opasno dobrih vibracija. Peace out, people! :) 

The 1980's


80s, lude osamdesete, disco look, The 1980's,  šminka osamdesetih, ftizura, stajling, 80-e, eighties, look, moda, ljepota, 100 years of beauty project, fashion, style, disco vibes, enfp, enfj, makeup, fashion, redhead, crvenokosa

Tko još voli otkačene osamdesete?! Zanimljivo je da se inače najčešće oblačim u crno, a u dotičnom dobu sam na sebe stavila sve moguće boje, i - gle čuda! Izrazito mi se svidjelo! Ples, čagica, disco, vrckavost, zabava i nezaboravni provodi. Ma, lude osamdesete u srcu!

The 1990's



Kad bih morala izabrati, mislim da bi ovo "izdanje" bilo izdanje u kojem se osobno najbolje osjećam. Sjelo mi je ovo desetljeće jer oduvijek volim stil devedesetih - od glazbe, odjeće, kul ikona i rock zvijezda, grunge stila, hrpu kvalitetnih bendova i svega ostaloga što vežemo uz život u devedesetima. Molim vas - pustite glasno neki rock n' roll i vratite me u ovo desetljeće! ;)

The 2000's


the 2000's look, makeup, fashion, 2000s, style, fashion, redhead, model, ginger, girl, blue eyes, dvije tisućite, šminka, frizura, stil, moda, hrvatska, hrvatica, cro girl, croatian girl, beautiful, sexy, balkan girls, beauty, girly

Dok je za moju mamu moj look u "modernim" 2000-ima apsolutni favorit, meni je, iskreno, ovo desetljeće bilo malo dosadno. Možda je to zato jer sam ga već proživjela i u njemu odrastala, ali na ovoj stanici mi nije bilo toliko zanimljivo kao u ostatku putovanja. Osim možda onog dijela kad sam se prisjetila neuništive Nokie 3310! Šminka je prepoznatljiva za spomenuto doba - sva se sjajim i bliještim, pa uz budno oko Paparazza ni ovaj put nisam mogla proći nezapaženo. Ma, ajde, nije mi bilo tako loše! :D


The 2010's


the 2010's, makeup, fashion, 2010s look, style, fashion, redhead, model, ginger, girl, blue eyes, 2010, šminka, frizura, stil, moda, hrvatska, hrvatice, cro girl, croatian girl, beautiful, sexy, balkan girls, beauty, ljepota, balkan

Vratila sam se natrag u kasne 2010-e i na kraju putovanja duboko uzdahnula, napravila pokoji selfie sa svojom novom, trendy frizurom, i pomislila: - "Wow, ovo je zaista bilo jedno od boljih izleta u mom životu!"


Pratite me na Instagramu za više fotografija, a u IG naglaske sam vam spremila i blooperse sa snimanja. Bacite oko i uvjerite se da sam se uistinu zabavila! :D



YOUTUBE VIDEO:




Koje "stanica" u ovom putovanju je vaš favorit? U koje doba biste se vi voljeli vratiti? 
Pišite mi u komentarima! 


Na kraju ovog projekta, želim se zahvaliti sestri koja mi je pomogla da realiziram ovaj projekt i sa mnom strpljivo prolazila kroz ovo putovanje. Čitamo se u novom postu, a do tada uživajte u samim počecima 2019. godine!

P.S. Jedva čekam novo desetljeće i nove promjene. Nikad ne znaš, možda opet nekamo otputujemo... ;) 




  • Share:

You Might Also Like

38 komentari

  1. Wow, thank you so much for this little journey through the times! I love this post :)

    XOXO ♥ MYNOCTURNALITY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much for your visit and the comment!
      Hugs! :)

      Delete
  2. Još jednom svaka čast na ovom projektu.. Super ideja, super je napravljeno, jako autentično i originalno... Veliki lajk ♥
    Btw prekrasna siiii, pedesete i osamdesete su mi naj i najbolje ti stoje *.* <3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puuuno ti hvala na ovim komplimentima i lijepim riječima! Jako mi je drago da ti se svidio moj projekt. :)
      Pedesete i osamdesete su stvarno bile zanimljive za snimati! ❤

      Delete
    2. Vidjela sam na instagramu... :D pažljivo sam pratila svaki dan i svako desetljeće hahahah ♥♥♥

      Delete
  3. Wooooow,odlicna i jako kreativna ideja za post!! Preslatka si! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od ♡ na podršci i komplimentima! :))

      Delete
  4. devedesete brutalne ... lml

    ReplyDelete
  5. Thanks, I'm glad you like it! :)

    ReplyDelete
  6. <3 <3 <3

    Sva razdoblja su savršena!
    Osobno, meni je najdraže ovo prvo razdoblje, 1910e, nekako sam to najviše ja, a i volim čim dalju prošlost. I još mi je žao da nisam živjela krajem 60ih.

    A na tebi mi najbolje stoje ovi pin up lookovi :)

    ReplyDelete
  7. very nice video!
    50's, 80's and 90's are my favorites for inspiration! <3

    xoxo
    Guria do Século Passado

    ReplyDelete
  8. Jako mi se svidza tvoj blog i tvoj stil, jako si cool. Obozavam dvadeseto stoljece! Ja sam novi pa ako zelis posjeti moj blog (link u imenu)! POZZ!

    ReplyDelete
  9. What a beautiful thing, I loved every characterization! Have a great day!

    Blog Paisagem de Janela
    www.paisagemdejanela.com

    ReplyDelete
  10. Sve godine su fenomenalne, nemam favorita, super odradeno, sve pohvale za tebe i sestru, samo naprijed s projektima, videima, blogom, youtubeom... :)

    ReplyDelete
  11. Ovo je predobro! *_* najvise mi se dopadaju dvadesete i devedesete, a i tebi odlicno pristaju :)
    Super si to odradila i drago mi je da si se odlucila okusati u YouTube videima.
    Puno srece u 2019.!
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. simply beautiful

    ReplyDelete
  13. Such a cool post, amazing pics!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    ReplyDelete
  14. Thanks a lot :D

    super interesting post my dear :D

    NEW REVIEW POST | MY FAVORITE FACE CLEANERS.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  15. DEVEDESETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Hell yeah, you are rocking it ;) \m/

    Apsolutni favorit, predobro ti stoji grunge

    ReplyDelete
  16. So fun, love how you dressed for the decades!
    xo Annie
    New England Romance

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Bilo mi je zabavno čitati, ali i gledati video u kome se preobražavaš iz godina u godinu. Moram priznati da mi se ideja baš dopala, i da je bila veoma originalna. Svaka čast na divnom postu i još boljem videuu.
    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti.

    wonderland-vibes.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fascinantno koliko ti svaki look divno stoji! ������

    ReplyDelete
  20. KOLIKO ORIGINALNA IDEJA ZA POST!! MNOGO MI SE DOPADA. Mogu da zamislim koliko si se zabavljala dok si slikala sve ovo hahah. Odusevljena samm <33


    Novi post je na mom blogu, ako te zanima---
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  21. Oduševljena sam ovim postom i videom. Svaka čast što si predstavila sve beauty trendove. Moji omiljeni su 40-e i 50-e.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=uvOerG-LYZk

    ReplyDelete
  22. Love your style! You look so pretty◝(ᵔᵕᵔ)◜

    Blog de la Licorne

    ReplyDelete
  23. Propratila sam sve transformacije na instagramu, kao i video na youtubeu, i malo je reći da si me oduševila svojom kreativnšći, svaka ti čast i nadam se da će biti još sličnih izazova :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  24. Hello sweetie :D
    loved the post, i think it's super original and im sure it involved lot of work!!
    i love the 50's, 60s and 80s styles, they are one of my favourites!!!
    hope you have an amazing day, kisses ^^

    My blog - Lalabetterdayz

    ReplyDelete
  25. What a fun way to look back through trends over the decades! :)

    ReplyDelete
  26. Oooo wow predobra ideja, iskreno nemogu se odlučiti za favorita... jedan od zanimljivijih projekata!
    Samo jedno pitanje: di si nabavila svu tu odjeću??? o_O

    ReplyDelete
  27. Sve ti prekrasno stoji! Super video!

    ReplyDelete
  28. Divaan post, draga! Mnogoo mi se svidja ova ideja posta, prelijepo si sve kombinovala.
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)