Zima uz Zaful!

February 25, 2018

zaful, recenzija, jakna, zima, snijeg, zimska odjeća, topla odjeća, odjeća za zimu, hudice, duksevi, crvena kosa, narančasta kosa, ginger hair, blogerica, balkan, blog, moda, stil, zaful review, girl, winter

Zbog nagomilanih obaveza u svijetu odraslih, prošlo je dosta vremena od moje zadnje objave na blogu. Neki od vas vjerojatno su pomislili (ili se čak potajno nadali) da sam odustala od objavljivanja ili me zatrpao snijeg - na potencijalno veselje i slavlje pojedinaca.
... Ipak, otkažite sve fešte i veselice - Ivy se ponovno vratila! :D

Možda ste pomislili i da je krajem veljače zima pri kraju, no prava zima nam je zapravo tek stigla. Temperature u minusu dočekala sam toplim hoodie majicama (koje su apsolutno neizostavan dio zimske odjeće u mom ormaru), rukavicama, puloverima, toplom jaknom i ostalom zimskom odjećom sa Zaful-a.


Kao što sam spomenula, svake zime moram imati nekoliko hoodica u ormaru jer njih oblačim kad znam da ću se na putu do fakulteta smrznuti ako se ne obučem slojevito. Hoodice su savršen izbor za slojevito oblačenje jer ispod hoodice uvijek možeš staviti još jednu, dvije, tri; ako ste zimogrozni kao ja - stopedeset majica. Volim slojevito oblačenje jer svoju odjeću mogu prilagoditi temperaturi pa tako mogu ostati u tankoj majici na predavanjima, umjesto da se "kuham" u debeloj hoodici. Praktično i kul!

Namjerno sam uzela veće brojeve odjeće koju ću vam upravo predstaviti, iz tri razloga:
1) jer volim 'oversized' nemaran i ležeran stil,
2) jer kod online kupovine odjeće uvijek paničarim da će mi biti premala (a bolje da je prevelika nego premala…),
3) jer jednostavno volim kad mi je majica malkice šira jer se osjećam ugodnije.
 

Drawstring Alien Patches Hoodie

zaful, recenzija, cozy, zima, udobno, topla odjeća, crvena kosa, narančasta, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, zeleni duks, osmijeh, pirs, snakebites piercing, cool, kul, alien duks

zaful, recenzija, cozy, zima, udobno, topla odjeća, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, zelene oči, osmijeh, pirs, snakebites piercing, cool, kul, alien

Često se osjećam kao da nisam s ovog svijeta i da uopće ne pripadam ovoj planeti. Umjesto da se počnem ponašati kao normalno ljudsko biće i pokušam ignorirati čudne glasove iz glave, što napravim? - Nabavim si majicu s vanzemaljcem. (Pa ajde, nek se zna čija sam…)  Hoodica je L veličine, a osim što vanzemaljac privlači pažnju i čudne poglede konzervativnih smrtnika, stvarno je naaadljudski topla i udobna!


Front Pocket Letter Graphic Cat Hoodie

zaful, recenzija, majica, zimska odjeća, topla odjeća, odjeća za zimu, hudica, duks, crvena kosa, narančasta kosa, ginger hair, blogerica, balkan, blog, moda, stil, zaful review, girl, toplo, i'm a cat

zaful, recenzija, majica, zimska odjeća, topla odjeća, odjeća za zimu, hudica, duks, crvena kosa, narančasta kosa, ginger hair, blogerica, balkan, blog, moda, stil, zaful review, girl, toplo, im a cat

- Meow! Ova hoodie ma(ji)ca u broj većoj (L) veličini je totalno 'cozy!'  Možda sam više ljubiteljica psića, ali morate se složiti sa mnom da bi majica „I'm a dog“ djelovala totalno čudno, pogotovo ako zaključimo da sam ženski pas!? ... (Ako se razumijemo, *the minute of silence* za tu ideju...)  U tom slučaju, super će doći i ova majica u kojoj se, zbog narančaste dlake, odazivam na ime Garfield.
I, mačje avanture mogu početi!


zaful, recenzija, hoodie, duks, majica, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, pirs, snakebites piercing, pierced, ruže, dugi rukavi, zelena majica, hudica, model, udobno

Neka od suviše važnih životnih pitanja… Tko je čovjek? Tko sam ja? Zašto romantične crvene ruže na sportskoj majici???? Kakve veze imaju ruže sa sportom? Što kombinirati uz ovo? Kožna narukvica, prstenje ili nijedno?Čini se kao obična hoodica, ali zbog ovih svečanih ruža, teško mi je svrstati je u sportske majice. Za koju prigodu je odjenuti? Za trčanje ili za usmeno odgovaranje kod profesorice Ruže koja će sigurno pozitivno reagirati na svečane ružice na tvojoj majici?
Ova majica je postala moje vlasništvo samo zato što sam htjela znati kako je to kad obučeš sportsku majicu i majicu s romantičnim ružama istovremeno…

(Zaključak: uglađene ružice i sport? Nespojivo. Normalan post i Ivana Mihalić? Još manje…)

zaful, recenzija, žuta majica, crvena kosa, narančasta kosa,blogeri, balkan, moda, stil, pirs, snakebites piercing, pierced, pulover, dugi rukavi, model, udobno, kapa, zima, topla majica, mašne, rukavi, kul

zaful, recenzija, žuta majica, crvena kosa, narančasta kosa, blogeri, balkan, moda, stil, pirs, snakebites piercing, pulover, dugi rukavi, model, udobno, kapa, zima, topla majica, mašne, rukavi, kul, beanie

Jedan tanki puloverčić (M) koji nije za one extra ledene dane, ali je super izbor kad, na primjer, ideš odgovarati za višu ocjenu pa želiš izgledati fino i pristojno te profesoru ostaviti dojam malog veselog leptirića. :P Iako volim otkačenu žutu boju, poprilično sam sigurna da dosad nisam imala nijedan odjevni predmet žute boje, misleći pritom da ću uz žutu majicu s crvenom/narančastom kosom izgledati kao šareno klaunovsko biće, no, ipak, i ta mi se kombinacija dopala. Zato, apsolutno volim svoju novu toplu žutu majicu s preslatkim mašnicama na rukavima, koji su me zapravo i privukli kod ovog pulovera.



Majice koje ste vidjeli činile su mi se kvalitetne, tople i na kraju krajeva – lijepe. Ispunile su sva moja očekivanja i trgovina Zaful me svojim asortimanom majica dosad nije razočarala.

                                                          

Winter Crochet Fingerless Gloves

zaful, recenzija, zima, snijeg, topla odjeća, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, bloger, balkan, moda, stil, warm, rukavice, tople rukavice za zimu, lijepe rukavice, bordo, prsteni, prstenje, rings

...Ono čime me malkice razočarala su rukavice. Nisam očekivala astronomsku kvalitetu jer sam svjesna da za malu cijenu ne mogu dobiti kreacije Christiana Diora, no ove rukavice su se, na moju žalost, rasparale nakon jednog nošenja. Srećom, postoji igla i konac pa se i to da lako riješiti. Inače su udobne, privlačne mom stilu i dovoljno tople.

zaful, recenzija, jakna, zima, snijeg, topla odjeća, zimske jakne, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, zelene oči, osmijeh, pirs, snakebites piercing


zaful, recenzija, zima, udobno, topla odjeća, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, pirs, snakebites piercing, pierced, cool, kul, traper jakna, alternativka

zaful, recenzija,  topla odjeća, jakna, traper, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, pirs, snakebites piercing, pierced, cool, kul, denim style, alternativka

Zanemarujući prekrasno vrijeme koje me poslužilo kod ovog nešto ranijeg photoshootinga, ova vesta je vrlo topla i prigodna za hladnije dane. Toliko topla da ću ju u ovom postu nazvati jaknom. Ova traper jakna je XL veličine i naravno, prevelika mi je, što je super jer mi se zaista ne bi toliko sviđala da mi nije ogromna. :D

zaful, recenzija, topla odjeća, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, pirs, snakebites piercing, pierced, cool, kul, traper jakna, alternativka, denim style, kc

zaful, recenzija, zima, udobno, topla odjeća, crvena kosa, narančasta kosa, ginger, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, pirs, snakebites piercing, pierced, cool, denim, park, traper jakna, alternativka

Jedina mana ove jakne je što nema džepove. Ovo što vidite je samo za vizualni dojam, što je zaista prava šteta, jer ako bolje pogledate prethodne fotke, shvaćate da BAŠ ŽELIM ugurati ruke u nepostojeće džepove i jednostavno zamisliti da postoje.......


Faux Pockets Zip Up Shearling Coat

zaful, recenzija, jakna, zima, snijeg, zimska odjeća, topla odjeća, odjeća za zimu, duks, zimske jakne, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, blog, moda, stil, zaful review


Možda je zbog sigurnosti uvijek bolje uzeti nešto veću majicu, no to očito nije upalilo s ovom (L) jaknom. Sviđa mi se i udobna je, a krzno s unutrašnje strane daje posebnu toplinu, no moram priznati da mi je iznenđujuće ogromna i da se u njoj osjećam poput divovskog snjegovića. Da mogu vratiti vrijeme, uzela bih manju, stoga preporučujem da se ova jakna uzme u pravoj/čak broj manjoj veličini.

 ❄ ❆ ❅ ❄ ❆ ❅  Moj lagani make-up za svježi look u svježe dane! ;) 

zaful, recenzija, jakna, zima, snijeg, topla odjeća, zimska jakna, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogeri, balkan, moda, stil, plave oči, zelene oči, osmijeh, pirs, snakebites piercing

...I time smo stigli do kraja moje zimske Zaful recenzijice!

Kakvi su vaši utisci na predstavljenu odjeću? Ima li nešto što vam je posebno zapelo za oko? Pišite mi svoje mišljenje u komentarima. 

Na blogu vam uskoro predstavljam i Dresslily zimske stvarčice! Do tada, ako se i kod vas krajolik pretvorio u zimsku idilu, svakako se toplo obucite i uživajte u snježnim radostima. J

zaful, recenzija, jakna, zima, snijeg, zimska odjeća, topla odjeća, odjeća za zimu, duks, zimske jakne, crvena kosa, narančasta kosa, ginger girl, blogerica, balkan, blog, moda, stil, zaful review,






  • Share:

You Might Also Like

59 komentari

  1. Woow! Definitivno se ne mogu odlučiti što mi je ljepše! Baš se furaš u super izdanju hahah, odjeća je stvarno vrh *-* I usput, stvarno si predivna na fotkama, narančasta/crvena kosa ti prekrasno stoji <33
    OBAVIJEST NA MOM BLOGU -> This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa moj stil, kao i moje fotkice! :D
      Hvala ti od srca na komplimentima, draga Petra! Čitamo se! ♡

      Delete
  2. Odličan odabir, Ivana. Žuti duks sa onim pertlicama ili šta su već mi se najviše sviđa, a ondah iza njega je i onaj maslonasto - zeleni sa vancemaljcem. Takođe, razmišljam da poručim duks poput onog "I'm a cat", samo unicornom i roze. Zaista odličan odabir, sve stvari mi se sviđaju. Oh da, i srećno dogovaranje kod profesorke Ruže 😂

    Novi post je na blogu, a sa njim i Q&A. Bila bi mi čast da postaviš neko pitanje ukoliko imaš vremena: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaay! Hvala ti, Ana! :D
      Ukoliko budeš naručivala "I'm a unicorn" hoodicu, savjetujem ti da uzmeš broj veću zbog duljine rukava, a i zato jer će ti biti još više udobnija.
      Uživaj u ovim zimskim danima! ♡

      Delete
  3. You look stunning...Love the photos. My favorite item is yellow sweater. It suits you nicely.

    Enjoy your day hun,
    xx,
    Kell

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm very glad you like it!
      Thank you for your lovely comment and have a great start to your week! :)

      Delete
  4. Wooooow, divna si *_____* Imaš stvarno prekul stil ! Mnogo mi se dopada kao i tvoj način pisanja :') Odličan poooost.. Fotografije su PRELEPE *o* <3<3

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca na svim komplimentima! :) Baš mi je drago da ti se dopala moja recenzija. ❤

      Delete
  5. They're all so beautiful! I like your blog, wanna follow each other?:)

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for stopping by and for leaving your comment! :)

      Delete
  6. Na žalost pojedinaca, a na sreću svih nas koji uživamo u tvojim postovima - dobro nam došla nazad :D
    Prije nego prokomentarišem tvoje predivne fotkice, moram da naglasim (po ko zna koji put :D) - ooooobooooožaaaaavaaaaaam Zaful i rado čitam postove o njihovom sajtu. Stvarno su nezamjenjivi sa svojim kvalitetom.
    Što se tiče tvog zimskog autfita, moram priznati da mi se baš dopada. Kao što sam i napisala na mom poslednjem postu - ja bih jedino mijenjala boju jakne ^_^. Čisto radi one svježine i zaobilaženja "copy - paste". Nadam se da me nećeš pogrešno shvatiti, ali od kako je počela zima gradom samo šetaju maslinasto zelene jaknice i pinki krznene kapice :(.
    Što se tiče fotkica zaista su predivne i sve pohvale za fotografa i modela ;). Očarana sam ovim fotkama na snijegu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Danijela, moram priznati da mi tvoji originalni komentari uvijek, ali stvarno uvijek donesu osmijeh na lice! :D
      Slažem se u vezi Zafula; prema asortimanu, a i samoj kvaliteti, rekla bih da se radi o jednoj od boljih online trgovina. I pročitala sam tvoj zadnji post i razumijem što želiš reći. Ja sam ovu jaknicu uzela u dotičnoj boji, ne zato jer svi imaju spomenuto, već zato što nemam nijednu takvu, a volim tu boju. Osim toga, gledala sam na to da mi boja odgovara uz kosu, a maslinasto zelena - narančasta mi je totalno kul kontrast! :D
      Tebi od srca hvala na iskrenom komentaru i svim komplimentima koje si mi uputila! ♡
      Poljupci iz Hrvatske!

      Delete
  7. sve su dukserice jako lepe! zelena boja ti odlicno stoji!
    Pogledaj moj najudobniji post do sada :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/02/shein-teddy-bear-coat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju majice!
      I baš ti hvala; obožavam zelenu boju pa mi je ovaj kompliment jedan od dražih. :D

      Delete
  8. Awesome outfits)
    I like yellow sweater) Looks so bright ^__^ And parka is great ♥

    MadMoon’s Blog || Instagram || Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad to read that! Thanks for the comment! :) <3

      Delete
  9. All the pieces you got look great!!!

    Have a great week!!

    Andrea.

    Seize your Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! Wishing you a lovely week, too! :)

      Delete
  10. Jao kako ja volim tvoje recenzije jer su originalne i jer me baš nasmiješ hahahah... i fenomenalne su slike, sve si nam sjajno predstavila i sve ti odlično stoji

    XoXo by Petra from PetraFashion :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca na ovim divnim riječima. Lijepo je znati da ti se sviđaju moji postovi! ;)

      Delete
  11. Savršen post i slikice, ko uvijek ;)

    <3

    ReplyDelete
  12. Baš mi je drago da si se vratila, primijetila se tvoja odsutnost. Ovaj haul je predivan, moram priznati da mi je Zaful omiljena online trgovina i da joj se uvijek rado vraćam. Ove stvarčice bh i sama poručila, a posebno mi se dopada žuti džemper sa crnim pertlanjem *o* Btw fotografije su FANTASTČNE, oduševljena sam :*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na iskrenom komentaru, draga Dalila. Drago mi je da dijelimo mišljenje u vezi Zafula! ;) <3

      Delete
  13. I love the details. Very beautiful.
    xx

    ReplyDelete
  14. Divno draga, divno!!! Svaka recenzija sve bolja i bolja, a ti sve ljepša i ljepša! :)

    http://happybutmess.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na divnim riječima, draga moja! :))

      Delete
  15. You are gorgeous!! Love these snowy pics!

    Shauna

    www.lipglossandlace.net

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello there! Thank you very much for your supporting words, they really mean a lot to me.
      Have a wonderful day! :)

      Delete
  17. Garfield... ���������� Kakva si ti kraljica hahahaha

    ReplyDelete
  18. These outfits look awesome!! *_*
    Love everything and love ur style!

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Thank you for your visit and for leaving the comment. Regards from Croatia! :)

      Delete
  20. The pictures are all so beautiful!! The cat hoodie is too cute with the ears!! I love the shearling coat, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much, dear Lisa! I wish you a wonderful weekend! :)) Kisses!

      Delete
  21. Thanks a lot :D

    all articles are fabbulous :D But I'm in love with all sweaters :D

    NEW CITY BREAKS POST | AÇORES: THE MOST AMAZING ROAD TRIP. :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like my items! :D
      Thanks a lot, Miguel!

      Delete
  22. You look so cute! Love all your looks!

    https://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for leaving these lovely words! :)

      Delete
  23. Koliko ti imas stila prosto je neverovatnoo 😍😍 Hoodiji i duksevi su i meni neizostavna stvar u ormaru (imam sad jedan na sebi) a Zafulovi su pregenijalni. Zeleni je mnogooo kjut. Ooo i zutiii 😍😍 Ma nema me, odusevljena sam.

    Mnogo bih volela da inace pogledas moj post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Hvala ti na ovom simpatičnom komentaru, draga Nina! :D

      Delete
  24. Divan post i divne fotkice... Takodje jako mi se dopada sta si sve izabrala za sajta Zaful, volim njihov sajt... :))

    Nova sam, ako zelis zaprati, ostavi komentar i uvzraticu :))

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se svidio moj odabir i bilo bi mi još draže da se nastavimo čitati! :))

      Delete
  25. Oduševljena sam slikama! Predivna si. :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ReplyDelete
  26. Divan post.💗
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, hvala ti na posjeti i dobro došla na moj blog! :) <3

      Delete
  27. Hvala ti od srca na posjeti i komentaru! :)

    ReplyDelete
  28. Hello there! Thank you very much, I'm so glad you like my style and the photos. :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)