Jesen iz moje perspektive

October 06, 2017

Sezona je kestena, kraćih dana, toplih čarapica, ugodnih druženja uz kamin i šalicu vrućeg čaja. Sve to dok lišće neumorno pada s drveća.

Svako godišnje doba ima svoje čari zbog kojih volim baš to doba. Znate i sami; ljeto i plaža, zima i pahulje, proljeće i mirisno cvijeće puno šarenila i boja. Tako, na primjer, jesen volim zbog jutarnje magle na mom prozoru, mirisa cimeta i toplih svježih kolačića. A ono najdraže i neizbježno svakako su duge šetnje pustim ulicama i lišćem prekrivenim parkovima, kao i uživanje na klupicama i relaksacija pod bogatim krošnjama drveća.

Koprivnica, paviljon, jesen, park, autumn, lišće, leaves, nature, blog, november, october, studeni, listopad, post o jeseni, jesenski ugođaj, fall

A ima li išta ljepše i ugodnije od izležavanja u toploj i mekanoj fotelji pored prozora, gledajući kako kapljice kiše miluju prozor dok pišem novi post o jeseni, uz pozadinske zvukove laganih pjesmica?  :)

                    photo of raindrops on the window , slika kapljica kiše na prozoru

U ovaj kišni i tmurni dan odlučila sam vam pokazati "ovojesenski" ugođaj iz moje perspektive te vam predstaviti svoju kratku playlistu za opuštajuću jesen.

photo of halloween pumpkins and candle, noć vještica, bundeve

photo of tea with lemon, slika čaja s limunom photo of forest road, slika šumskog puta, jesen, autumn

photo of leaves on the ground in autumn, slika jesenjeg lišća

jesenski outfit, autumn outfit, grunge, burgundy, forest, šuma


... I naravno, pokazati vam svoje nove jesenske cipelice!

Obožavam ove cvjetne motive na njima. I boju jeseni! 
Nisu li slatke? :)

Važno je napomenuti i da su starke neizostavan dio mog outfita. Bilo ljeto, jesen, proljeće ili zima. (Da, dobro ste pročitali. Vjerna sam svojim starkama pa ih nosim i zimi, makar po kući!)

black converse shoes, crne konversice



... A nakon mini foto-galerije, malo glazbe ♪ ♫ ♬

Bilo mi je teško odabrati samo nekoliko pjesama jer je jesensko doba za mene vrijeme u kojem najčešće slušam glazbu pa me gotovo svaka pjesma podsjeća na jesen! No, ipak, izdvojila sam nekoliko pjesama koje bih vam svakako preporučila za vrijeme ovih kišnih dana.

Nadam se da će vas ili opustiti, ili pak probuditi ono nešto u vama što će vam dati energiju i ubiti monotoniju današnjeg dana.

                        

                ♪ ♫ ♬  Moja jesenska playlista:












Neki jesen smatraju dosadnim godišnjim dobom, ali takva je samo ako je vi takvom učinite!

Osobno, ne volim sivilo i monotoniju te uvijek nastojim životu dodati malo glazbe i boje.


ginger, orange hair, crvena kosa, narančasta kosa, boja kose, hair color, autumn, jesen
Kad smo već kod boja... ;)
Sviđa li vam se moja boja kose ove jeseni?

Pišite u komentar koja je vaša najdraža jesenska boja, pjesma... Imate li i vi onu 'jednu' koja je u ovim kišnim danima stalno na 'repeatu'?

Vaše mišljenje je dobrodošlo! 


  • Share:

You Might Also Like

72 komentari

  1. Hi Sweetie, I've found out your blog.. hope this is the new one.. I'm following you.. Love..

    ReplyDelete
  2. Odličan post! Slike su prekrasne, a playlista po mom guštu. ♡
    Predivno ti stoji ova boja kose. :)

    starshinebeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaay, baš mi je drago da sam pogodila s playlistom! ;)

      Hvala ti! ♡

      Delete
  3. Super post draga! Definitivno obožavam ove pjesme! Jesen je za mene omiljeno godišnje doba i definitivno najviše uživam u njemu *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa post. Hvala ti na komentaru i uživaj u ostatku jeseni! ;)

      Delete
  4. Nice post! I'm follow you, I'll be happy if you follow my blog bach 😊

    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Raffaela! I will check out your blog! :*

      Delete
  5. Ajoj predivan post, zaista! Fantasticne fotografije, odusevljena sam! Dok sam citala, osetila sam se kao da citam svoj pismeni zadatak iz maternjeg jezika hehe! Divno napisano!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa! :D Hvala ti od srca, Sandra!
      Svakako ću pročitati tvoj novi post. :)

      Delete
  6. Hvala ti na komentaru na mom blogu i naravno da zelim da se medjusobno zapratimo! Vec te pratim :)

    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja tebe već pratim. Veselim se što ćemo se čitati! :))

      Delete
  7. Predivna boja kose... Očekujem tvoje postove o tome kako je održavaš i koju boju koristiš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! I meni se sviđa boja. A postova o mojoj kosi će zasigurno biti! :)

      Delete
  8. Wow, prvo moram da pohvalim fotkice. Zaista su predivne.
    Playlista je definitivno popis meni najdražih pjesama (ok, ne baš sve, ali većina :D ). Obožavam ovo žutilo od jeseni iako sam svjesna da stiže ono što najviše mrzim, a to je hladnoća :/. No, kako si i sama napisala - sve ima svoje čari, ali neke stvari su još čarobnije ako nismo sami ^_^
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca na komentaru! ♥
      Jako mi je drago da ti se sviđaju fotke i da (očito :D ) imamo jako sličan ukus za glazbu! :)

      Pripremi dekicu, zavali se u mekanu fotelju i uživaj u ostatku jeseni! Čitamo se!

      Delete
  9. Predivan post, oduševila si me fotografijama, playlista je odlična, imaš dobar ukus. Zapratila sam tee :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti i dobro mi došla! :) Pratim i ja tebe!

      Delete
  10. Odličan post! Fotografije su prelepe! Uzvratila sam praćenje. <3

    ReplyDelete
  11. Odličan post! Playlista je predivna. Većinu tih pesama obožavam. I da, slike su super! :) Zapratila sam te, sada je tvoj red :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago! :)
      Dobro došla na moj blog, Anastasija! Zapratila sam i ja tebe.

      Delete
  12. Thank you for your comment on my blog!

    Yes, of course! I follow you on GFC! I hope you follow me back!? ;oD

    Have a great weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sure, I follow you. Wish you a great weekend, too! :)

      Delete
  13. Thanks. I will check out your blog! :) :*

    ReplyDelete
  14. Odličan post! Fotografije su super. Prelepo pišeš i želim ti puno sreće u blogovanju. :) :*
    Zapratila sam te
    by Kika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na pozitivnom komentaru i riječima podrške, draga. Pratim i ja tebe! :)

      Delete
  15. I ja obozavam nositi starke.Post je preodlica.

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Starke nikad ne dosade! ;) Drago mi je da ti se sviđa post.

      Delete
  16. Predivno pises i slike mi se jako svidaju. Nekoliko pjesama sa tvoje playliste obozavam. Zapratila sam te i zelim ti puno srece sa blogom. 😊

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj, hvala ti od ♡ ! :)
      Drago mi je da ti se sviđa moj blog. I ja sam tebe zapratila. Uživaj!

      Delete
  17. Ja sam oduševljena tvojim pisanjem, definitno jedan od dražih novootkrivenih blogova, svaka čast! Pratim<3

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga moja! Dobro došla na moj blog! :) Nadam se da ćeš uživati u mojim budućim postovima.

      Pratim i ja tebe sa zadovoljstvom! ♥

      Delete
  18. Ja moram reći da sam upravo otkrila pravo malo carstvo inspiracije. Predivne fotografije. Uživala sam čitajući. Outfit mi se mnogo dopada. Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti :)
    Magicni svet lepote

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno mi je drago zbog toga, hvala ti od srca! :) ♥ Rado ću te posjetiti i zapratiti na tvom blogu.

      Čitamo se! 😊

      Delete
  19. Thanks, glad you like it! <3
    Sure, I have checked out your blog and I would love to follow you. :)

    ReplyDelete
  20. Thank you so much! Enjoy your day! :)

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. I loved the photos, the playlist ... this weather is very good. Have a great day.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it, Paula. Have a nice day, too! :)

      Delete
  23. Beautiful photos, i love autumn! I follow you, i hope you follow me back! Have a good day!😘
    http://gattaracinefila.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, dear! <3
      Sure, I would like to follow you. :)

      Delete
  24. I love your fall pics..
    Xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your comment. I am glad you like it! :)

      Delete
  25. Beautiful photos! :D I am now following you. <3
    The Fancy Cats

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Adriana! I just followed you back! :) ♥

      Delete
  26. Omojbozeeee. Narandzasta kosa! Moja nesudjena boja. Opsednuta sam narandzastom kosom vec godinu i po, ali bih ja sa njom izgledala kao zagorela pomorandza. Tako da... da, nista od toga. Inace, tvoj stajlig je fantasticannn. Mnogo mi se svidja taj grunge style. A oko same teme se definitivno slazemo. Jesen = perfekcija.
    Jos jedna stvar. Starke. Da. Imam sest para. Da. Znam. Sve znam.

    Inace, moj blog ----
    Mellowcent

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je dugo trebalo da skupim hrabrosti za takav potez, ali ipak sam uspjela! :D I sad mi je stvarno drago jer malo promjene uvijek dobro dođe u životu. Ako se tebi sviđa i ako to želiš, nemoj misliti što će reći drugi i idi probaj. Uvijek se možeš vratiti u svoju staru boju kose. :)

      Drago mi je da ti se dopao moj blog i veselim se što ćemo se čitati! :)

      Delete
  27. Followed you back!! Thanks for the comment!

    https://abpmartinsdreamwithme.blogspot.pt/

    Xoxo

    ReplyDelete
  28. Odličan i jako interesantan post, takodje jako lepe fotkee!


    I follow you, I hope you will visit my blog, little support would help me a lot: xoxomiss-flower.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujem na komentaru, i rado ću posjetiti tvoj blog! :)

      Delete
  29. Predivan post, jako mi se svijda. Hvala na komentaruu, uzvracam pracenje :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  30. Jao kako prelepo pises!! Novinarstvo stvarno jeste za tebe :)

    https://dnevnikjedneljubiteljkeumetnosti.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  31. la foto de la lluvia es preciosa

    ReplyDelete
  32. Replies
    1. I'm so glad you like it! Thanks for commenting and have a nice day. :)

      Delete
  33. Inače nisam ljubitelj jeseni kao godišnjeg doba, ali kroz ovaj tvoj post djeluje predivno. Vrlo zanimljivo i inspirativno!
    Poslala si mi zahtjev da se pratimo, uzvraćam!

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se moj post svidio. Hvala ti, Milice! :)

      Delete
  34. Divan post draga. Sada je baš, kao što si i rekla, vrijeme za ušuškati se, napraviti toplu čokoladu, slušati kišu koja pada i eventualno pogledati film, ili seriju. Mnogo volim ovaj period, pogotovo pred Božić, a i to nam se bliži :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago čuti da i ti voliš jesensko doba. Preostaje nam uživati u ukusnim vrućim čokoladama i zanimljivim filmovima i ove jeseni! :D

      Delete
  35. Odlican post. Super napisan i slike su top.❤


    Volela bih da bacis pogled na dva nova posta koji su na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, draga, na posjeti i komentaru! :) <3

      Delete

Thank you for your comments! :)