Dress to express! - Dresslily recenzija

March 07, 2018

dresslily, recenzija, majica, topla odjeća, zima, idijanac majica, krzno, onlajn kupovina, dresslily iskustva, blog, bloganje, blogeri balkan, ginger cura, stil, moda, alternativno, poncho, kul, pirs

Dok se u zabijeljenim ulicama probijaju zrake sunca i polako nam donose nove temperature, ja vam na svom blogu donosim novu recenziju s još jedne online trgovine vrijedne pažnje. U nastavku pročitajte moje iskreno mišljenje i prve dojmove o Dresslily stvarčicama koje su mi ovog puta zapele za oko.


Gotovo svi smo imali priliku svjedočiti negativnim iskustvima kupaca koji su svoje razočarane reakcije iskazivali objavama na raznim platformama, čime su htjeli istaknuti svoje nezadovoljstvo u kvaliteti ili dizajnu odjeće koju su naručili. Gledajući takve primjere, gdje je proizvod koji im stigne na kućnu adresu zaista drastično drugačiji od onoga na fotografiji sa stranice s koje naručuju, moram pokucati o drvo i biti sretna jer se to meni nije nijednom (barem zasad...) dogodilo, a ukoliko će se ikad dogoditi, svakako ćete to pročitati u mojim idućim recenzijama. (Jer, upravo to i jest njihova svrha.) ... Ipak, iskreno se nadam da nećete!

Paketi iz trgovina s kojima sam dosad imala priliku surađivati obično su stizali u roku od trinaest radnih dana do mjesec dana. Ovaj paket malkice je kasnio zbog naručivanja u vrijeme blagdana, kao i zbog snijega, ali apsolutno se isplatilo čekati jer mi je velika čast predstaviti vam svoje komade Dresslily odjeće koji me, ni ovoga puta, nisu ostavili razočaranu.

Ready? ... Go! :)



Ovu recenzijicu započinjemo u skroz veselom i razigranom ozračju! Tako ću odmah na početku s vama podijeliti jednu blesavu tajnu, koja u ovom trenutku gubi svaki značaj tajne, ali ne i blesavosti: prilikom photoshoota kojeg vidite uspjela sam obući ovu divnu asimetričnu majicu NAOPAČKE, što znači da dio koji vidite s prednje strane normalnim ljudima dođe na leđa. Mislim da sam ja predoslovno shvatila slogan "Dress to express" ...  Ali hajde, pa svim blogerima se to barem jednom dogodilo, zar ne?!
(Samo se tješim; naravno da nije.)

Majica koju ne znam obući je izrazito mekog materijala što je stvarno čini udobnom, a i toplom. Uzela sam je u M veličini i u potpunosti odgovara fotografiji sa stranice. Naravno, pod uvjetom da je obučete normalno.....



dresslily, recenzija, majica, bijela majica, poseban izrez, onlajn kupovina, dresslily iskustva, blog, bloganje, bloger balkan, crvenokosa, ginger, stil, moda, alternativno, plave oči, kul, pirsing, pirs, ramena

  dresslily, recenzija, majica, bijela majica, poseban izrez, onlajn kupovina, dresslily iskustva, blog, bloganje, balkan, ginger crvena kosa, stil, moda, alternativno, plave oči, kul, pirsing, osmijeh, ramena, kc

Predivan bijeli puloverčić s još divnijim izrezom, zbog čega mi se stvarno svidio na prvu, a bome i na drugu, treću... Začudo, i u ovom slučaju sam uzela normalnu veličinu (M) i odgovara mi u svakom smislu, stoga me ova majica ni kvalitetom nije nimalo iznevjerila! Možete je pronaći u raznim bojama, poput sive, crne, ružičaste... U kojoj boji se vama najviše sviđa?



 dresslily, recenzija,  bijela majica, prstenje, onlajn kupovina, dresslily iskustva, blog, bloganje, blogeri balkan, crvenokosa, narančasta kosa, modni dodaci, prstenje, stil, moda, alternativno,  kul, ramena

Bio bi grijeh ne spomenuti i upečatljivo prstenje koje nosim, budući da svakom outfitu upotpunjuje 'look' i kao takav čini jedan divan modni dodatak. U paketu dolazi trinaest prstena različitih oblika, motiva i veličina, a i sama poanta je da ih rasporedite kako vam već odgovara, "tehnički" ili stilski... :P



dresslily, recenzija, majica, topla odjeća, zima, kardigan, topla vesta, onlajn kupovina, dresslily iskustva, blog, bloganje, blogeri balkan, narancasta kosa, stil, moda, alternativno, crvenokosa, krem, kul

dresslily, recenzija, majica, topla odjeća, zima, kardigan, topla vesta, onlajn kupovina, dresslily iskustva, blog, bloganje, blogeri balkan, narančasta kosa, stil, moda, alternativno, crvenokosa, kul, krem

Trebam li posebno naglasiti koliko mi se sviđa ovaj asimetrični kardigan?! Zaljubljena sam u uzorak s prednje strane i s leđa, kao i u resice. U njemu se zaista osjećam fenomenalno jer je udoban i topao, ali ono jednako bitno: u potpunosti odgovara mom odjevnom stilu, a nema boljeg osjećaja od onog kad pronađete nešto što je po vašem ukusu i u čemu se osjećate "svoje."



dresslily, recenzija, čizme, topla obuća, zima, čizme, bordo, crvene cipele, krzno, onlajn kupovina, dresslily iskustva, blog, bloganje, blogeri balkan, marte, cipele za snijeg, crvenokosa, stil, moda, alternativno

U ove slatke cipelice zaljubila sam se na prvi pogled, ali ne i na prvo obuvanje. Naime, na Dresslily stranici izgledale su mi jako sitno (ili je to samo moja paranoja od premalih proizvoda?) ... Budući da inače nosim broj 38/39, odlučila sam se za sigurnost i naručila veličinu --> 40. Čak su mi i uživo izgledale premalo i bojala sam se da ta slatka mala stvarčica ne ide na moju nogu. Već sam vam pisala o svojoj fobiji od premalih brojeva odjeće/obuće koju naručim, jer se improvizacijom sve može nekako 'spasiti', osim ako ti je nešto premalo i u što ne staneš.

Prvi komentar za ove čizmice (pripremi se na nastavak rečenice...) glasio je: "Lijeva je udobna, desna ne......." - Dok ih nisam razgazila. S unutrašnje strane su na čudan način "oštre" pa mi je ta desna nesretna cipelica nakon puno hodanja raskrvarila stopalo, nakon čega sam u DM-u kupila najobičnije uloške za cipele (za nekih dvadesetak kuna) tako da je moje stopalo ipak preživjelo i našlo rješenje da ostane čitavo.

Ono što me privuklo jest da su mi se činile kao marte. Zbog toga sam i očekivala malo črvšći materijal, no nisu čvrste, već dosta "nestabilne" i tanke. Nisu najsretniji odabir za snijeg i moram priznati da svaki put požalim kad ih obujem po mokrom vremenu jer će svake tanke cipele uvijek promočiti. Ipak ću ove čizmice radije šetati po suhom tlu.

Svejedno, morate priznati da se radi o slatkim cipelicama, koje su uživo još i slađe. Na Dresslily stranici u ponudi su i u crnoj boji, a svakako bih preporučila da se uzme broj veći (ili čak dva) od uobičajenog, jer ponekad strani kalupi cipela znaju biti... neobični.


Kao zaključak za sve ljubitelje online shopinga, smatram da je Dresslily stranica vrijedna preporuke jer ondje možete pronaći mnogo toga; od odjeće, obuće, modnih dodataka, torbi, nakita... Ima i free shipping worldwide što je za mene uvijek plus jer mi se na nekim stranicama zna desiti da nađem fantastičnu povoljnu stvar, te kad provjerim poštarinu, ispadne duplo skuplja od same stvari. Super je što ste u ovom slučaju potpuno bezbrižni oko dostave.

Ukoliko su vam se predstavljene stvarčice svidjele, imate pitanja, pohvale, savjete ili kritike, kao i svaki puta, svakako ih možete ostaviti u komentaru. A budući da sam vam obećala svoju prvu (ali ne i posljednju) nagradnu igru u ime vaše čitateljske vjernosti, ostanite u toku na mojoj Facebook stranici da vidite što vam to zanimljivo spremam. ;)

Do tada, blogerski pozdravi od

  • Share:

You Might Also Like

63 komentari

  1. Dezen na džemperu ti se sjajno slaže s bojom kose! :)


    http://www.couture-case.com/

    ReplyDelete
  2. Odlične su stvari, kvalitetno izgledaju i sve ti savršeno stoji. Moram da priznam da me svaki put sve više oduševljavaš *o* Moram ti reći SVAKA ČAST

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drag ovaj komentar! Hvala ti od srca, draga Dalila. <3

      Delete
  3. Great post dear

    Have a nice day! :)

    ReplyDelete
  4. Stvarčice su odlične, mnogo mi se dopada kako ti sve stoji! Divan izbor Ivy! <3


    Srećan ti 8. mart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weee, hvala ti puno! :)
      Sretan i tebi, draga Tea! ♡ ♡

      Delete
  5. Sve mi se sviđa!
    Odlična recenzija :)
    <3

    ReplyDelete
  6. IVANA,TI NISI NORMALNA! baš me nasmijalo ovo za krivo obučenu majicu. Inače, predivna recenzija, zbilja! Puno ti hvala na iskrenosti, divnim fotografijama i komadima odjeće koje si podijelila s nama. Šaljem ti cmokić :*

    http://happybutmess.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ti nisi normalna... Hvala tebi na posjeti i vjernom čitanju. ;)
      Poljupci i tebi, Renatice! ♡

      Delete
  7. Wow! Ne mogu se odlučiti što mi je ljepše, ali mislim da mi je onaj bijeli puloverčić sa dubljim izrezom definitivno favorit *-* Divna recenzija!
    Peany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here! :D Drago mi je da ti se sviđa moja recenzija. Hvala ti!

      Delete
  8. Jako lepe stavrcice ^_^ Najvise se mi se dopada dzemperak, cak sta vise ja bih ga tako nosila :D :D

    Odlicne fotkice i hvala puno na komentaru, tvoj sam novi pratilac ^_^

    Novi post

    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Adriana! Baš mi je drago da ti se sviđa.
      Dobro mi došla na blog! :))

      Delete
  9. What fun pieces! I really like that Aztec print cardigan, such a nice print and style and it looks so cosy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad you like these pieces from Dresslily store! I also love my new cardigan. ;)
      Thanks for stopping by!

      Delete
  10. Boots are very style! Nice things, follow you.
    MÓJ BLOG♥

    ReplyDelete
  11. dopadaju mi se sve stvari i naravno dopada mi se prstenje :)

    sta je po tebi najbolja stvar za darivanje>>i novi post na blogu
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/03/what-to-wear-for-international-womens.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da dijelimo mišljenje! Hvala ti na komentaru. :)

      Delete
  12. jako lijepe stvari, super džemper, a i čizmice su isto slatke.
    Ja sam imala dobra iskustva s naručivanjem stvari.
    Pratim te s gfcom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa moj odabir, a još mi je više drago što su tvoja iskustva također bila pozitivna. Nadam se da ćemo zadržati tradiciju sretnog online shoppinga u budućnosti! :D
      Puno ti hvala na pruženoj podršci.

      Delete
  13. I love these products! I'm your new follower on Instagram and GFC!

    Giulia
    https://bigiublog19.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, Giulia! Welcome to my world! ;)

      Delete
    2. Thanks for the visit dear. I'm following you on GFC. My name is Giulia BiGiu.

      Delete
  14. Uvek kazem da si ti devojka koja ima mnogo stila. Odusevljena sam svime, a pogotovo cizmama. Odlican post <3

    Volela bih da pogledas moj novi post -----
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Ti si predivna blogerka kao i osoba.
    Mnogo se radujem našem druženju u narednom periodu.
    Hvala ti još jednom da divnom i motivacinom komentaru kojii si ostavila na mom blogu. Ljubim te <3

    ReplyDelete
  16. Oduševljena sam kardiganom i prstenjem. Stvarno imaš predivan izbor. 💋

    ReplyDelete
  17. Both are lovely sweater!! I too like dresslily.

    ReplyDelete
  18. beautiful blog! I really like how you write
    and what you give photos. wonderful!
    I have a question, you will agree to follow for follow?
    I like to be in touch with inspirational blogs.
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Stvarno mi se svidja post, zapratio sam te jer je blog jako profesionalan i zanimljiv... da skratim - Odlicno 😍😍😍


    backojelic.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. super recenzija :D

    ReplyDelete
  21. I really like the first sweater, so cool!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete
  22. Hey dear, thnx for your lovely comment! I'm already following u, waiting for u to follow me back ;)

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    xxx

    ReplyDelete
  23. Great post!
    Thank you for following, I am following you now too! :)
    xoxo Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk

    ReplyDelete
  24. very nice items, dear!
    I especially like the cut off sweater! :)
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it

    ReplyDelete
  25. I love the white swetter!
    I follow your blog, can you follow mine?

    Bjxxx
    Ontem é só Memória | Facebook | Instagram

    ReplyDelete
  26. Amazing looks!
    I'm following you back!

    Xoxo.
    Cores do Vício

    ReplyDelete
  27. Thank you for follow my blog, love the products 😍😌
    Kisses,

    call-me-pestana.blogspot.pt

    ReplyDelete
  28. All the things are so pretty! Especcially I love these rings and red boots!♥♥
    Follow you back, dear!

    Blog: Witty Sweety
    Instagram: @witty_sweety

    ReplyDelete
  29. Dresslily sure have some great pieces. I love the cream sweater with the lace detailing. Beautiful!

    https://www.missymayification.co.uk

    ReplyDelete
  30. You look gorgeous in all of these outfuts!
    Thank you for follow, I'm your new follower too:)

    jointyicroissanty

    ReplyDelete
  31. Hi Ivana! Thanks for visiting my blog! I'm allready following you (228) so that I don't miss a think!
    Kisses
    Joana

    ReplyDelete
  32. Great post and photos really liked! 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you)
    wdresscode.blogspot.ru

    ReplyDelete
  33. Wonderful pieces.
    Great store and photos.
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  34. Witaj, dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)
    Bardzo fajne ubrania, ale to buty skradły moje serce!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  35. Great post, I´m following you now :)
    Kisses ...
    Blog: Guloso qb

    ReplyDelete
  36. All of those pieces look amazing! Love the sweater!

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
  37. Odlićan post i stvari i fotke, sve je fenomenalno. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da mi se baš dopada. Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati kako bismo međusobno čitale jedna drog blog! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------- novi post

    ReplyDelete
  38. Great styling :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Very wonderful review! Cool boots!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  40. OOi adorei o look, ficou linda.
    Obrigada pela visita lá no blog, já estou te seguindo.
    Beijos boa semana
    bellapagina.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  41. wow beautifull darling sweater look beautifull on you, great pictures..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ReplyDelete
  42. Ajme fotke su buklvalno predobre, pohvale tebi i fotografu! Iiii ova bijela majica je divna i divno ti stoji stvarno:)

    XoXo by Petra from PetraFashion <3

    ReplyDelete
  43. You look stunning in every of these. I like your style.
    Great review dear...

    A big hug from Denmark,
    B.B.

    ReplyDelete
  44. Odlična recenzija! :)
    Predivna si, kao i uvijek. :*

    Visit me at:
    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)