Što se nalazi u mojoj torbi za faks?

October 14, 2017

što se nalazi u mojoj torbi, ruksak, what is in my bag, faks, fakultet, student, studiranje, studentica, college, nokia 3310 prank, facebook, fejs, bloganje, fejsanje, earphones, mess, creative, kreativno

Početkom nove školske godine na ulice su se vratili razigrani školarci, a u dućane hrpa školskih bilježnica, ruksaka i sličnog pribora. Vrijeme je za jedan razigrani "Back to school" post u kojem sam vam odlučila pokazati što se sve skriva u mom ruksaku za faks i bez čega nikako ne odlazim na predavanja.

Prije svega, da odmah riješimo one "klasične" stvari; na faks ne mogu otići bez novčanika i mobitela. Ajde da odem van iz stana bez cipela, jakne, glave...
Ali bez mobitela?! - Nikako.


što se nalazi u mojoj torbi, ruksak, what is in my bag, faks, fakultet, student, studiranje, studentica, college, nokia 3310 prank, facebook, fejs, bloganje, fejsanje, earphones, mess, creative, kreativno


...Pogotovo onog koji je neizostavan za fejsanje:

nokia 3310 joke, facebook
( ... I bloganje! )


Ovu "novinsku" penkalu sam pronašla negdje u prašini među prastarim stvarima svog djeda na tavanu:

vintage penkala, jutarnji list
Kao studentica novinarstva, odmah sam znala da će postati moja najdraža penkala bez koje neću otići na faks. Šteta što profesori stvarno imaju povjerenja u mene pa svaki put pomisle da mi je ta penkala zapravo šalabahter, na kojem su nazivi novina odgovori na pitanja u ispitu. Ne... Nisam si sama dizajnirala penkalu da varam na ispitu.


Tu se obavezno mora naći i nešto slatko da ne padnem u nesvijest kad mi padne šećer od profesorovog dosadnog načina predavanja.

banana, voda jana
Neka čokoladica koja će me podići iz mrtvih i dati mi energije da preživim onih zadnjih desetak minuta predavanja. I naravno, boca vode. I možda pokoja banana.


A kad smo već kod prehrane, sad nešto konkretno:

trolli burger, za trolanje


Kao na primjer ovaj složeni sendvič koji će me zasititi i držati sitom ostatak dana.


Negdje sa strane svog ruksaka uvijek smjestim svoje labelo, žvakaće gume i slušalice za mobitel bez kojih ne mogu.

photo showin airwaves gums, balea balm and headphones, balea labelo, žvakaće gume, slušalice
Zašto sa strane? Ako me napadne pljačkaš, nikad neće otvarati stražnje pretince mog ruksaka i uzeti mi te stvari. :D


Gdje god idem, sa sobom imam mali crveni ruž i bočicu parfema. 

avon luck perfume, avon luck parfem, ruž za usne, avon
Nikad ne znaš gdje ću sresti svoju srodnu dušu. Možda će to baš biti na predavanju iz povijesti novinarstva. (Iako, vjerojatno neće...)


I za kraj, ne mogu se pojaviti na ijednom predavanju bez svog inhalatora za astmu.

ventolin, astma

Ne zato što imam astmu ili česte napadaje pri kojima ne bih preživjela bez njega, već zato što uvijek može poslužiti kao dobar izgovor kad trebaš izaći s predavanja.

Bilo da ideš zapaliti, naći se sa slatkim dečkom s treće godine ili baciti se s balkona sveučilišta zbog dosadnog predavanja koje nikako da završi, svaki profesor će pasti na rečenicu: "Profesore, izaći ću na kratko da se inhaliram."

I uistinu ćeš se inhalirati.

Ali... Od njega.


Koje od ovih stvarčica vi nosite sa sobom u školu ili na faks? 

Što se najčešće nalazi u vašoj torbi? Pišite mi u komentare! :)


Čitamo se uskoro,






  • Share:

You Might Also Like

112 komentari

  1. Hahaha! Predobar post!
    Super mi je ova fora s Nokiom 3310! :D
    I obožavam tvoj sarkazam :)

    spiritologija.com

    ♡ ♡ ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Žana! I drago mi je da uživaš u mom sarkazmu... :D ♥

      Delete
  2. Draga Jelena, dobro došla na moj blog! ❤
    Jako mi je drago da ti se sviđa. I meni se dopao tvoj blog, što znači da ćemo se još dugo čitati! :) Želim ti ugodan ostatak dana.

    ReplyDelete
  3. Thank you for your comment, Eleine! :)

    ReplyDelete
  4. Ajme hahahah! Predobar post! Uz to što si nam pokazala što sve nosiš imaš i tog daška humora što se sviđa meni a i sigurno brojnim čitateljima! Vrlo originalno, samo tako nastavi :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Petra! Drago mi je da si uživala čitajući. :D ♡

      Delete
  5. Hahahaha post je bas fenomenalan! Vrlo interesantno i obooozavam tvoh humor ♥ Zaista si odlicno napisala sve, i verujem da se svidelo mnogim citateljima :D

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno mi znači kad od svojih čitatelja dobijem pozitivan feedback! :) Hvala ti od srca, draga Tea! ❤

      Delete
  6. Such an amazing post!

    Hayley x

    http://www.nourishyourglow.com

    ReplyDelete
  7. Haha, moram priznati da si me baš nasmijala. Stvarno imaš odličan stil pisanja i mnoogoo mi se dopada. No, ono što mi se jako dopalo, a svakodnevno je u tvojoj torbi za fax definitivno je ova olovka. Obožavam ovako unikatne stvari.
    Super post!
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super mi je znati da ti se dopao post! :) I ja obožavam unikatne stvari i upravo zbog toga mi je ovo od sad najdraža penkala. (I zato što djeluje prastaro i jer sam je iskopala u prašini. :D)

      Hvala ti od srca, draga Danijela. I ja tebi želim divan vikend! ♡

      Delete
  8. Hi sweetie! nice to meet you :D
    You also have a great blog here.
    I am your new follower.

    Have a nice weekend! <3
    xoxo
    www.trendsandfashionblog.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello, dear, and welcome to my blog! :)
      Thank you so much for your support. I wish you a wonderful weekend, too. ♡

      Delete
  9. Odlično! Sviđa mi se jako tvoj način pisanja, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, draga Iva! Drago mi je da ti se sviđa! ❤
      Pratim i ja tebe sa zadovoljstvom. :)

      Delete
  10. Super post. Slike su odlicne.

    ReplyDelete
  11. Super post. Slike su odlicne.

    ReplyDelete
  12. Thank you for your comment. I already follow you. :)

    ReplyDelete
  13. Hello lovely girl! :) Thanks for your comment into my blog and yours is so pretty too in fact I am following you now :) would you follow me back? :))
    That's Amore Blog 🍁🎃🍁🎃🍁🎃🍁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, Grace! Welcome to my blog!
      Thank you so much. I will be happy to follow you back! :)

      Delete
    2. Thank you :) I am following you on G+ too if you want do it you too please!

      Delete
  14. Ko bi rekao da ce dete toliko da se obraduje kada vidi gumenu bombonu u obliku hamburgera na lici hahah. Setila sam se kada je drug dobio gomilu ovih pre sto godina, pa smo proveli popodne razmisljajuci da li da ih pojedemo. Super post <33 Ismejala sam se slakto za pojedine delove ahahh.

    Svratii, ako imas vremena ------ Mellowcent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su prefora; uvijek zamislim da jedem pravi hamburger, haha!
      Drago mi je da ti se sviđa post te ću rado svratiti na tvoj blog. :) ♡

      Delete
  15. Your bag is really cute! Thanks for the comment <3

    http://purflefox.blogspot.pt

    ReplyDelete
  16. Thanks for sharing this! I think something was lost in the translation to English, but I still found it funny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sure, dear. Google translate is really funny. :D
      But I'm so glad you like it! Thank you for visiting my blog.

      Delete
  17. Divan post draga ! Novinarstvo me već dugo zanima i voljela bih da napišeš nešto više o tome ❤️ Pratim te ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je da ti se sviđa. Svakako ću u budućim postovima pisati o novinarstvu. :) ❤️

      Delete
  18. Hello, thanks for the information. xx

    ReplyDelete
  19. Such a wonderful post! All photos are beautiful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for stopping by, Anya! :)
      I like your blog so I already follow you.

      Delete
  20. Imaš novog pratioca! Zaista mi se mnogo dopada tvoj blog i način na koji pišeš postove. ♡

    Ja u svom rancu nosim relativno iste predmete, sem inhalatora, ali zato nosim i puder u kamenu, četkicu za nanošenje istog, vlažne i obične maramice, flašicu vode i to bi bilo to. Divan post zaista! ♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro došla onda na moj blog, draga Milica! Drago mi je da si ga pročitala i da ti se sviđa. :) Čitamo se! ❤

      Delete
  21. Zao mi je sto ranije nisam otkrila tvoj blog,propustala sam ogromnu kolicinu sarkazma koja svakome dobro dodje.Takodje imam astmu,tako da mi se posebno svidja ova fora sa inhalatorom.Znam o cemu pricas devojko :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš kako kažu, za dobre stvari prvo treba proći neko vrijeme... :P
      Dobro došla, Anastasija! Vidim da si se poistovjetila s ovim "inhalator" dijelom i super je znati da nas ima još koji se znamo izvući iz određenih situacija. Pa makar to bilo pomoću inhalatora! :Đ

      Delete
  22. Great post!! ♥

    http://itsmeieva.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. I like this kind of post!
    I follow you back, dear!

    Have a nice day)

    FashionnPasion

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it! :)
      Thank you, Sasha. I wish you a great day, too.

      Delete
  24. Odličan post, draga.

    Mnogo mi se sviđa kako pišeš, imaš jako zanimljiv stil pisanja, ubacuješ razne šale koje su jako smiješne i savršeno se slažu uz ovaj post.
    Hvala ti što si sa nama podjelila ovaj divni i vrlo koristni post.
    Uživala sam u čitanju.

    PS. Uzvratila sma ti praćenje. :)

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si uživala u ovom postu i da ti se sviđa moje pisanje. Hvala ti od srca na komentaru i dobro mi došla na blog! :)

      Delete
  25. Divan post, mnogo mi se dopada sarkastični način na koji si u nekim dijelovima predstavila ovaj post xd, posebno za prastaru nokiu i ovaj burger xd, baš si me nasmijala

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Baš mi je drago da ti se dopao post. :D

      Delete
  26. Počinjem živjeti za tvoj sarkazam haha. Uživala sam u čitanju posta, želim ti puno sreće u ovoj godini.
    Usput, jako mi se dopada tvoja torba :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Hvala ti od srca!
      Upravo sam te sa zadovoljstvom zapratila. :D

      Delete
    2. Hvala puno, uzvratila sam praćenje! :)

      Delete
  27. Hahaha ovo s Nokiom je vrh! Odličan post...kao i uvijek. ;)

    Shoot for the stars

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi vole Nokiu 3310! :D Hvala ti na posjeti i na komentaru!

      Delete
  28. Sretno s pronalaskom srodne duše na faksu! :D

    www.lifestylecocktails.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakon što si mi poželjela sreću javno na blogu, sigurno ću je pronaći! :P

      Delete
  29. Odličan post draga.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ReplyDelete
  30. You have many things in your bag ;) I only have my handy and money in my bag.
    Thanks for following - I follow back.
    Christine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I have a lot of stuff in my bag. :D
      Thank you for your support!

      Delete
  31. Oh gosh! I haven't seen a Nokia like that in ages!

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
  32. I just follow your blog :)
    xoxo
    www.prettyinpink.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Then, welcome to my blog! :) I followed you back.

      Delete
  33. Ako je stvarno tako, meni je iznimno drago. :D I ja sam tebe zapratila! ♡

    ReplyDelete
  34. Hi there! Thank you and welcome. :)

    ReplyDelete
  35. Great post!
    Love that you carry cute little candy with you :)

    - Marina

    https://waitmarinawho.blogspot.tw/

    ReplyDelete
    Replies
    1. The candy simply MUST BE there. :D
      Thank you for visiting my blog, Marina!

      Delete
  36. Such a lovely bag dear!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BLUE ALERT: PFW BEST LOOKS WITH BLUE

    ReplyDelete
  37. Hi there,

    great post. Following you back :)

    AN Beauty Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Every support means a lot to me. :)

      Delete
  38. Great post! Hope you have a nice start to your week. Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! I hope you have a wonderful start to your week, too. :)

      Delete
  39. I loved seeing the old cell phone! Have a great day.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    ReplyDelete
    Replies
    1. I knew you will love it! :D
      Thanks for coming to my blog.

      Delete
  40. Jako mi se sviđa tvoj humor/ sarkazam. Fotografije su super. Ja nosim uglavnom sve iste stvari kao i ti, ali uz to još 15 kila udžbenika i bilježnica za srednju školu. Blago meni...

    omwtn.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :)
      Znam o čemu pričaš, i moja torba je u srednjoj bila teška dvije tone zbog svih onih debelih knjiga i knjižurina...

      Delete
  41. Draga, moram da ti se zahvalim za komentar na mom postu. Uzvratila sam ti pracenje. Tvoj blog je super, samo tako nastavi. ❤

    Pogledajte moj blog
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/


    ReplyDelete
  42. Volim čitati ovu vrstu postova, a moram priznati da me je ovaj veoma nasmejao.

    Adda's life

    ReplyDelete
  43. Veoma zanimljiv post. Jako mi se dopao... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete
  44. Hi, Dear)
    Thank you for visiting) Follow you in GFC
    Sunny Eri: beauty experience

    ReplyDelete
  45. Super post, jako mi se svidaju fotografije i tvoj nacin pisanja :D
    Uclanila sam ti se u blog :)

    https://catherinehere.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa. Dobro došla! :)

      Delete
  46. Post ti je prefora! Ne idem na faks, tako da mi je ovo dosta zanimljiva tema. Odličan post!

    Felizhanna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti je post bio zanimljiv. Hvala ti na posjeti i komentaru! :)

      Delete
  47. Really interesting post dear! Thank you so much for visiting my blog and for your kind comment!<3 I followed you back))

    http://marylyl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Welcome to my blog, Mary! Hope you will enjoy it! <3

      Delete
  48. Thanks for your support, it really means a lot to me. :) ♡

    ReplyDelete
  49. Prije svega se divim tvojoj istrajnost kao i divljenju prema tvom blogu. Predivan je i vidi se da si ulozila mnogo truda u njega. Sjajan je post kao i tvoje fotke takodje. Zapratila sam tvoj blog.
    Look my post and visit my blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala na ovim lijepim riječima, draga Nina. Dobro došla na moj blog. :)
      I ja tebe pratim!

      Delete
  50. thanks for visiting my blog, I followed you back!


    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  51. Lovely post...thanks for sharing

    http://www.vivellefashion.com

    ReplyDelete
  52. It's funny... but I love the pen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad you like it! :) Thanks for stopping by.

      Delete
  53. Divan post. Torba je preslatka. ❤


    Volela bih da bacis pogled na dva nova posta koji su na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Torba je zaista slatka... :P Hvala ti na posjeti i komentaru. ♡

      Delete
  54. HAGAHAHAGHAGAHAG Dobra fora sa inhalatorom!Mozda je iskoristim nekad😛 Zapratila sam te, nadam se da ces i ti mene na mom blogu, ako ne onda ga makar pogledati😳

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako bi trebala isprobati foru s inhalatorom. :D
      Rado ću posjetiti tvoj blog! Čitamo se!

      Delete

Thank you for your comments! :)