Rosegal wishlista

October 31, 2017

rosegal, rosegal wishlist, višlista, autumn, fall, style, beanie, shirt, majice, čarape, socks, online kupovina, shopping, knitted, bring me a beer, blog, šal, kapa, modni dodaci, jesenski outfit, kiša, rain

Slovo po slovo i fotku po fotku, došla sam do još jedne suradnje; ovog puta s trgovinom Rosegal

Iako sam, iskreno, za poznatu Rosegal stranicu čula tek pri ovom 'collabu', u njihovom bogatom online asortimanu mogu pronaći velik broj proizvoda koji mi se sviđaju i koje bih voljela isprobati. U ovom ću postu predstaviti one stvarčice koje su me najviše oduševile, a koje ću s još većim oduševljenjem iskreno recenzirati kad postanu moje.


Drop Shoulder Feather Print Skew Neck Sweatshirt

Objektivno (ili iz perspektive mojih bližnjih), u mom ormaru je previše crne odjeće. Pa ok, zašto to ne bih razbila s jednom bijelom, prekrasnom majicom! Kažu, bijela je anđeoska boja, boja čistoće. Pa da sad baš ne bude sve tako bijelo, milo i čisto, razbit ću i to kad onako potpuno prljavo napišem da je opasno želim na sebi! 3:) Ova majica privukla me vizualno zanimljivim printom i time što će, smatram, zaista lijepo padati na jedno rame.


Warm Tartan Plaid Blanket Shawl Scarf

Rosegal wishlist, višlista, moje iskustvo s rosegal, onlajn kupovina, trgovina, online shopping, blog, stylish, pašmina, šal, marama, jesen, autumn, fall, accessories, warm, scarf, modni dodaci, dodatak, moda,

Priznajem: kod ovog šala pala sam na boje. Možda je to posljedica prevelike doze crnila u ormaru, ali prvu reakciju definitivno su izazvali upravo tonovi predivnih jesenskih boja. Narančaste nijanse će se baš uskladiti kako s jeseni, tako i s mojom kosom!
Također, potreban mi je ovaj šal da me grije u hladnim danima.


Bring Me A Beer Socks

Rosegal wishlist, višlista, moje iskustvo s rosegal, onlajn kupovina, trgovina, online shopping, čarape, socks, jesen, zima, autumn, soft, winter, print, funny, gift,  fashion, poklon, blog
Već se vidim kako u nedjeljno zimsko jutro (dakle, podne...) ležim u svom toplom krevetu ili se izvaljujem na kauču pokrivena mekanim dekicama, naravno, s provirenim nožicama tako da osobi koja se nađe ispred ovih čarapica neću ostaviti drugi izbor osim da mi donese uvijek potajno priželjkivano hladno pivo. Ove zanimljive i ne baš svakidašnje čarapice mogu biti i idealan poklon zbog kreativnog natpisa s kojim se svaka pivopija može poistovjetiti.


Female Band Long Sleeved Turtleneck Sweater 

Rosegal wishlist, višlista, moje iskustvo s rosegal, onlajn kupovina, trgovina, online shopping, majica, shirt, jesen, zima, autumn, winter, knitted, bows, detalji, mašne, stylish, fashion, moda, style, blog
Još jedna majica u nizu koju želim nositi jer djeluje tako toplo i udobno da bi bio grijeh ne odjenuti je u nadolazećim hladnim danima, a osim toga, sviđa mi se jer je posebnog izgleda. Dovoljno je reći da jedinstveni dizajn rukava očarava!


Knitting Wave Striped Beanie 

Rosegal wishlist, višlista, moje iskustvo s rosegal, onlajn kupovina, trgovina, online shopping, kapa, beanie, jesen, zima, autumn, modni dodaci, winter, warm, knitted, stylish, fashion, moda, style, blogger

Obožavam kape, a ova preslatka 'Beanie' kapica će upotpuniti moju kolekciju zimskih modnih dodataka. Jedva čekam kad ću za kišne ili snježne dane upotpuniti svoj look ovim preslatkim dodatkom.


A ono najslađe za vas: Rosegal svim posjetiteljima mog bloga poklanja kod za kupon s popustom pri idućem naručivanju. 
KOD:   RGNancy



Kao i uvijek, u komentaru možete ostaviti svoje dojmove o mojoj wishlisti.

Koju biste od navedenih stvarčica izdvojili kao najzanimljiviju? Planirate li naručiti nešto s Rosegala? :)




  • Share:

You Might Also Like

93 komentari

  1. Amazing wishlist dear Ivy..
    I like the sweaters but also everything else.. Can't wait to read your review!!:)

    A big hug from Denmark
    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like my wishlist!
      Thanks a lot. Kisses from Croatia! :)

      Delete
  2. Odličan odabir!
    Apsolutno sve mi se sviđa, posebno ovaj šal zbog prekrasnih boja :)

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Žana! Šal je stvarno divan. :) ♡

      Delete
  3. Super stvari! :)
    Hvala na kuponu. ♡

    starshinebeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju. Hvala tebi na posjeti i komentaru! :) <3

      Delete
  4. Hello dear,
    fantastic post!
    Thank you for your comment! I'm following you now (#158). Please follow back!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, welcome to my blog! And thanks a lot for your support. :)

      Delete
  5. Prelepe stvari, obožavam Rosegal a tebi čestitke na još jednoj suradnji, nadam se da ćeš ih ostvariti još mnogo <3<3 ..Da li imaš kakvih iskustava sa Banggood sajtom?

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca na lijepim riječima, Ema!
      S trgovinom Banggood baš imam na čekanju jednu suradnju, zato stay tuned. :P

      Ako imaš još bilo kakvih pitanja, uvijek mi se slobodno javiš na e-mail: whatsupivy@hotmail.com ❤

      Delete
    2. Joj jedva čekam :) .. Planiram poručiti nešto s njihovoga sajta uskoro.. Hvala ti mnogo, javit ću se ako ću trebat bilo šta <3<3

      *♦♥• Ema •♥♦*

      Delete
    3. Može! :) Nema na čemu, uživaj. ♡

      Delete
  6. Cestitam na saradnji. Zaista si odabrala prelepe stvarcice. Meni se najvise dopada ovaj prvi duks.❤❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Sanja, baš mi je drago da ti se sviđa moja wishlista! :) <3

      Delete
  7. Beautiful wishlist dear, that white sweater catched my eye, I would love to wear it myself. Good job.

    Kelly
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay! I'm glad you love it! :)
      Thanks a lot, Kelly. Enjoy your day!

      Delete
  8. Nice post. I love Rosegal and have only positive experiences with this shop. Last time I ordered a dress from them and I was very pleased with my order. And they are not too expensive neither. All in all, love them!

    Keep posting.
    G.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm happy you had only positive experiences with Rosegal. And I agree with you, they are great shop! :)

      Delete
  9. Great choice! I recently made my own wishlist. Rosegal rules! <3

    http://beautymakeupwanderlust.net

    ReplyDelete
  10. Onaj maslinasti džemper mi je definitivni favorit iz tvoje wishliste. Obožavam takve džempere. *--*

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je poseban! Drago mi je da se i tebi sviđa. :)

      Delete
  11. Adorei a sua lista, essa blusa branca é linda!
    Estou te seguindo de volta.
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for your visit and for your comment! Kisses! ♡

      Delete
  12. Adorei sua escolhas!
    O lenço e maravilhoso.
    Beijinhoss

    https://glamour-02.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  13. So nice and interesting items, darling! Lovely wishlist!
    I like these things so much!
    Have a nice day, darling.
    How to make the best lips scrub? Write about it, on my blog.
    New post is here. Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
  14. Predivan maslinasti pulover ♥ ♥

    ReplyDelete
  15. Odličan izbor draga Ivana, drago mi je zbog tvoje nove suradnje.
    Moram pohvaliti novi izgled bloga, zaista mi se dopada! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima i podršci! :)

      Delete
  16. Very beautiful list! Have a nice friday doll!

    >> MARY MARÍA STYLE <<

    ReplyDelete
  17. Gosto muito dessa loja e adorei a sua lista de desejos.
    Estou aguardando ansiosamente algumas coisas chegaram daí.
    Beijos
    Jana Makes Esmaltes e Cia
    Instagram
    Facebook

    ReplyDelete
  18. Great list. I m following you dear. Would you like to follow back ?
    www.deryaninsporgunlugu.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your support! I will check out your blog. :)

      Delete
  19. Replies
    1. Thanks for your visit. Wish you a great weekend! :)

      Delete
  20. Great items..

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, right? :D
      Thanks for coming to my blog!

      Delete
  21. Love all your picks for winter!


    www.ismurfshion.com

    ReplyDelete
  22. That 'Bring me a Beer' socks is awesome!

    Joy to the World

    ReplyDelete
  23. I love rosegal so many cool things at good prices. Love your selection...
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're right. I also love Rosegal! :)
      Kisses from Croatia.

      Delete
  24. Čarape su mi baš fora ��
    uglavnom sve mi se sviđa

    ReplyDelete
  25. i love that drop shoulder feather skew neck sweatshirt so much! my style! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    ReplyDelete
  26. Thank you very much for your support. Wish you a great day, too! :)

    ReplyDelete
  27. Thanks a lot :D

    the green sweater is amazing :D

    NEW #DRESSTOIMPRESS POST | Know This Section + FEELING RELAXED :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for stopping by, Miguel! Enjoy your day. ;)

      Delete
  28. Replies
    1. I'm happy you like them, Ari! :D
      Hugs from Croatia!

      Delete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. lovely post girl its realy interesting selection! Modern and attractive! keep posting.. :)
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot. Wish you a good start of the week! :)

      Delete
  31. Lindas tuas escolhas, gostei muito da primeira.


    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    > Instagram<

    ReplyDelete
  32. Aguardo ansiosamente por novas postagens minha linda!
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your support! ♥ Lots of kisses from Croatia! :))

      Delete
  33. great selection
    www.theglossychic.com

    ReplyDelete
  34. Aguardo por novas postagens! *--*
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ReplyDelete
  35. hello me ha encantado la ropa y él post un beso. Te espero en mi ultimo post besos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello there! :) Thank you very much, Silvia.
      Kisses from Croatia.

      Delete
  36. Woaa great selection!

    https://bilhetedebusan.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  37. Such a lovely wishlist! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  38. Thanks a lot :D

    nice sellection my friend :D

    NEW OUTFIT POST | EVERYTHING STARTS NOW :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  39. I love that scarf,
    Great wishlist
    Much Love,
    Zarrah | The Bandwagon Chic

    ReplyDelete
  40. Replies
    1. Thanks for stopping by. I'm so happy you like the hat! :)

      Delete
  41. A Rosegal só tem roupa linda, adorei várias blusas no site, são perfeitas!
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisses from Croatia and thank you for coming to my blog! :) ♡

      Delete
  42. Amei suas escolhas, a blusa com penas é uma graça
    Beijos

    www.estiilocarol.com

    ReplyDelete
  43. Odlična wishlista! Kapa je preslatka *---*
    Čestitam ti na saradnji sa Rosegalom, super sajt! ♥


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca na lijepim riječima i na podršci, draga Tea! :) ♡❤♡

      Delete
  44. I like the wishlist ! The USB is so cute !!

    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad you like it! And yeah, that USB is really gorgeous! :))

      Delete

Thank you for your comments! :)