Banggood wishlista

November 17, 2017

banggood shop, online, banggod sajt, iskustvo, onlajn, shopping, usb, chocker, sova, naušnice, earrings, funny usb sticks, smiješni usb, blog, sd card, gadgets, cool products, items, stuff, potrepštine, student life

I trgovina Banggood došla je na red da bude predstavljena na mom blogu. 

U ovoj online trgovini, osim odjeće, obuće, nakita i svakolikih ukrasa, našla sam i mnoge potrepštine kao što su razni zanimljivi i veoma korisni gadgeti, stoga preporučujem da bacite oko na njihovu ponudu. Neke od ovih stvarčica su idealne za poklon, pa osim proizvoda koji mi zaista trebaju, prikazujem vam i one koje bih vrlo rado nekome poklonila i sitnicom mu uljepšala dan.

Idemo vidjeti što se sve ovdje nalazi! :)



Women's Choker Star 



chocker, star, necklace, banggood online shop, banggood sajt, online shopping, banggood site, banggood product, wishlist, višlista, iskustva, zvijezda, privjesak, zvjezdica, ogrlica, crna ogrlica, moje isustvo s banggood

Da, opet choker... :D Obzirom da ih imam na izvoz, ovaj bih voljela pokloniti nekome tko jednako kao i ja voli ove divne ogrlice. I nekome tko voli zvijezde. To dvoje u kombinaciji jednostavno mora izgledati divno.


Vintage Lovely Eyes Owl Earrings 

nausnice, sova, earrings, owl, owl earrings, banggood product, sweet, cute, nakit, modni dodatak, sovice, banggood iskustvo, online shop, sajt, wishlist, poklon, naušnice za poklon, slatke naušnice, blog, lovely, vintage
Svaki put kad vidim sovice, proizvod me osvoji. Ove naušnice su preslatke, ali mislim da bi nekom drugom bolje stajale nego meni, stoga ću i njih ostaviti sa strane kao poklon i ovim preslatkim naušnicama usrećiti neku skromnu djevojku.


usb stick, icecream, funny, cute, interesting, differnt usb stick, gadget, banggood, onlajn, shop, sajt, iskustva, wishlist, blog, blogger, gadget, cabel, shopping

Moja prva reakcija na ovaj 'sladoled' USB je bila nešto između: "Hahaha!" i "Ajme, preslatko!"
Naručila sam ovaj zadnji, smeđi usb iz razloga jer mi je sladoled od čokolade najfiniji... :P Nije li ovo baš fora ideja za poklon?


usb, fresh, aroma, stick, banggod, online shop, iskustva, cabel, banggod sajt, interesting, different usb stick, poklon, cool, gift, gadget, blogger, wishlist, blog

Studentima nikad dosta USB stikova! Pravi primjer toga sam ja jer uvijek zagubim svoj i kad ga nađem, već bude prekasno jer mi više ne treba. I tako u krug... Stoga, usb-ova jednostavno ne možeš imati previše. A ovaj stick poseban je jer se u njega stavljaju kapi eteričnog ulja pa je zapravo ovaj cool usb #2u1! Također idealna ideja ako tražite neki drugačiji i fora poklon.




četka za lice, face brush, massage, face massage, online shop, sajt, banggood, iskustvo, četkica za lice, banggood proizvod, blog, bloger, skin, pure skin, skin care, njega kože, zdrava koža, čista koža, SPA, clean tool

I ovaj ću proizvod iskoristiti kao poklon. Ali, poklon samoj sebi. Četka za lice idealna je za dubinsku masažu i čišćenje lica. Zašto se i moje lice ne bi odmorilo!


sd card, 16 gb, mobile phone, smarphone, memorijska kartica, kartica za mobitel, sd kartica, banngood, iskustvo, online shop, banggood sajt, proizvod, mobitel, pohrana, smartphone, pametni telefon, nedostatak memorije

U društvu sam poznata kao osoba koja, uvijek kad želi nešto fotkati, nema memorije na mobitelu. Mislim da će ova SD kartica od 16 GB biti dovoljna za sve moje playliste, da će zadovoljiti moje fotografske potrebe te da će riješiti moje probleme s memorijom. Zato si poklanjam ovu karticu kako bih uskoro sa slušalicama u ušima mogla fotkati zimski ugođaj, poštedivši pritom svoje bližnje žicanja mobitela... :)




I, što kažete? Sviđaju li vam se predstavljeni proizvodi?

Jeste li već bacili pogled na 
Banggood stranicu? 









  • Share:

You Might Also Like

51 komentari

  1. Divna wislista, oduševili su me unikatni sladoledčići, tačnije usb u tom obliku :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  2. Love Banggood. They have a lot of cool stuff :)

    AN Beauty Blog

    ReplyDelete
  3. Great wishlist! Thank you for sharing)

    FashionnPasion

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Slažem se za usb, presladak je! Hvala ti na komentaru. :)

      Delete
  5. Fora mi je ovaj usb u obliku sladoleda :D

    <3

    ReplyDelete
  6. Amei sua lista de desejos, esse pendrive de picolé é lindo! ^^
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! Lots of kisses from Croatia! :)

      Delete
  7. Replies
    1. I know, right? :)) Thanks for the comment and kisses from Croatia!

      Delete
  8. that's a really really cute usb!! =)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, you're right! :) Thank you for stopping by.

      Delete
  9. So nice things ... keep posting...
    Have a lovely weekend..
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your support, dear Marisa. I wish you a nice weekend, too.

      Delete
  10. Nice list, really interesting items. Great post dear, so nice and interesting.
    Like it so much!

    Have a nice weekend, darling! New post is on my blog.
    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, they rock! :D Thank you for visiting my blog, Scarlett.

      Delete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Amo a loja, super recomendo! Tem produtos incríveis
    Beijos

    www.estiilocarol.com

    ReplyDelete
  14. Nice selection!
    xx
    https://losaway.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  15. those USBs are so cute!
    banggood has so many great and different products
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  16. I can imagine the choker star will look so pretty on you. Anyway, thank you for your comment on my blog, I've followed you back on GFC dear, let's keep in touch <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Chelshea! Sure we will stay in touch. Welcome to my blog. :) ♡

      Delete
  17. Zanimljiva višlista.. Banggood ima dobre stvari ����

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Slažem se s tobom, svašta se može naći! :)

      Delete
  18. Vau, divan post! Nisam do sada posećivala pomenuti sajt, ali baš sada gledam, imaju stvarno sjajnih stvari. USB sladoledi su mi se najviše dopali, sigurno ću naručiti barem jedan.

    Blog ti je super, pratim te! Ako želiš možeš pratiti i ti mene, nova sam na blogu: chiccappuccino.blogspot.rs

    Kisses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prije svega, dobro nam došla u svijet blogosfere! :)
      Hvala ti od srca na podršci i komentaru. I ja sam tek nedavno čula za Banggood i dopala mi se stranica, vjerujem da ću (i) u budućnosti naručivati od njih. A tebi želim puno zabave i uspjeha u bloganju! Čitamo se!

      Delete
  19. Isn't it? ;) Thanks for commenting!

    ReplyDelete
  20. Já passei por aqui, passando para avisar que tem post novo no blog
    Beijos

    www.estiilocarol.com

    ReplyDelete
  21. Hah, pa ovo je fenomenalno. :D Odličan post, i divno što si ovaj sajt podelila sa nama.. prvi put čujem za njega. :) Takođe mi se sviđaju sladoled usb. :D
    Šaljem ogroman pozdrav iz Srbije. :*

    P.S. Napisala sam novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/11/kupljeno-u-oktobru.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa post, kao i Banggood stranica. I tebi veliki pozdrav iz Hrvatske, i hvala ti što si navratila kod mene! ;) ♡

      Delete
  22. super fun wishlist!
    xoxo

    https://lecaferouge.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  23. Love the items and your posts dear, keep publishing.
    Xoxo from Denmark !

    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)