Moja prva Zaful recenzija

November 04, 2017

Zaful recenzija,moje iskustvo sa Zafulom,online trgovina,review,blogerica, blog,grunge, cool,fashion, style, redhead, ginger, piercing, snakebites,urban,zaful sajt

Nedavno sam sklopila suradnju sa Zaful trgovinom te danas zajedno otvaramo paket, koji je unatoč mojoj nestrpljivosti vrlo brzo stigao u moje ruke. Nisam znala da me poštar toliko može obradovati (kako god to zvučalo...) do trenutka kad mi je uručio željno iščekivani Zaful paketić. Zaista sam jedva čekala trenutak kada ću isprobati i recenzirati stvarčice s moje wishliste te time izvršiti svoju prvu suradnju ikad.


Crew Neck Raglan Sleeve Letter Sweatshirt



Prvo što zapažam pri otvaranju paketa jest majica Hoes before bros. Ova deblja majica vrlo je udobna i mekana, malo manje pristojna, ali skroz otkačena! (Podsjeća na mene. Osim što je topla... Zar ne? :P )  Dvoumila sam se između veličina M i L jer su mi se engleske mjere činile male, odnosno jer je europski broj 38 (M) njihovo L, te sam na kraju uzela veću i dobro postupila. Veličina mi apsolutno odgovara, kao i duljina majice i rukava.





          ... A malo i cijelog outfita. ;)





Mogu reći da me prvi komad odjeće u potpunosti oduševio i ostavio super zadovoljnom.


Raglan Sleeve Letter Print Drawstring Hoodie



Druga, ali ne i manje cool majica s kapuljačom, moja je ljubav još od prvog pogleda. Znaš kako se osjećaš još jače zaljubljeno kad svoju simpatiju vidiš uživo, pa sam tako i ja postala luda za ovom majicom već na prvo oblačenje! Radi se o 'crop top' majici koja je vrlo udobna i zbog kapuljače savršena za kišne dane koji nam dolaze. Ova sarkastična majica je M veličine pa ajmo sarkastično reći da sam vrlo lako stala u nju i da mi ne treba veći broj. 






Embroidered Faux Leather Backpack



Moram priznati da sam ruksak zamišljala nekako drugačije, ali to ne znači da mi se zato manje sviđa. Nešto je manji nego kakvim mi se činio na slici, no u njega i dalje stanu sve moje stvarčice koje nosim sa sobom na faks što rezultira idućim osjećajem Zaful zadovoljstva. Jedinstven je to ruksak koji ima dva pretinca sa strane, ali se inače otvara odostraga (što možda i nema previše smisla, no meni je savršen baš zato što nije "savršen").

Chinese Embroidery Faux Leather Flower Bracelet



Oduvijek sam zaljubljenica u crne debele kožne narukvice, a ovo je jedna od onih čvrstih koje se na ruci ne otkopčavaju misteriozno - same od sebe. Zamisli, osim što je predivna, još je i kvalitetna! Veličina se, naravno, može podesiti tamo gdje se i skida. Iako, što je više gledam, sve više mislim da je više nikad neću skidati s ruke...


Square Embroidered Choker



Zaljubljenica sam također i u chockere, još prije nego su počeli biti zaštitni znak svake šestogodišnjakinje. Ovaj drugačiji chocker osvojio me na prvu jer nakit takvog dizajna nikad prije nisam vidjela te sam odmah znala da ga jednostavno moram imati i pokazati svekolikom pučanstvu koje čita moj blog. Nikad ne znaš, možda sutra sve šestogodišnjakinje zbog mene počnu nositi identičan chocker, a ja ću se s ponosom smiješiti jer će ekipa imati divne ogrlice nakon moje recenzije... Veličina chockera se  može podesiti kako vam najbolje odgovara.




... I jupie yay!  Eto nas na samom kraju mog prvog Zaful reviewa! :)

Što se tiče naručivanja, proces je vrlo jednostavan, a dostava je izvršena u roku od dva tjedna i sve je uredno stiglo. Moje iskustvo sa Zaful trgovinom bilo je vrlo pozitivno, stoga vam je toplo preporučujem.

Trenutno su na Zaful stranici veliki popusti pa zavirite u bogati asortiman klikom na sliku:



A u komentarima možete ostaviti dojmove na moju Zaful recenziju i napisati što se vama svidjelo. Jeste li ikad naručivali s dotične stranice i kakva su vaša iskustva?


Check out this amazing site: https://www.ordertracking.com for simply tracking and viewing orders delivery status and location, timely notification and tracking API with global couriers are available!


                                                                                 

  • Share:

You Might Also Like

78 komentari

  1. Koliko stvari izgledaju dobro toliko si napisala dobro napisala i sami post. Kao i obićno prepun emocija i tvoje veselosti. Zaista se da primijetiti da si se mnogo obradovala paketiću. Sav sadržaj je prelijep, ali nemi se nekako najviše dopala ova crvena majica. Baš me podsjetila na mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Danijela, baš mi je drago da ti se dopala moja prva recenzija! Nadam se da će ih biti još mnogo i da će ti se jednako sviđati. :D

      Delete
  2. Prelepe stvari si izabrala i jako lepo ti stoje. ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista su prekrasne! :) Hvala ti, draga Ivana. ♡

      Delete
  3. Fotografije ostavljaju bez daha, draga. Duks broj 2- jedan od mojih omiljenih sa Zafula. Duks broj 1 nisam do sada videla ali mi se mnogo sviđa.

    Btw: kapa izdominirala. :D

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno mi je drago što ti se sviđaju fotografije i majice. I kapa... :P
      Hvala ti na posjeti, draga Ana. Čitamo se!

      Delete
  4. You look stunning! ♥️♥️♥️

    ReplyDelete
  5. great items!
    i love your style :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  6. Diiiivne stvari, duksevi ti fenomenalno stoje i celokupan outfit je vrh! Odlican post draga! ♥ ♥ :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. WOW stunning, you are so beautiful! The pictures are fabulous and you look awesome. I like the style of your writing also.. Keep publishing dear Ivy!! :)
    A big hug from Denmark to my friend..

    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odličan review, fotke su predobre! :)
    Sviđa mi se sve što si naručila. I ja sam zadovoljna Zafulom. ♡

    Shoot for the stars

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Drago mi je da je i tvoje iskustvo sa Zafulom pozitivno! :) <3

      Delete
  9. Thanks a lot, Daniel! Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  10. Super, obožavam tvoj stil i čak i pirsinge, inače nisam taj tip ali tebi stvarno super stoje i uz taj tvoj stil baš su cool. Odličan članak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa... Zahvaljujem na komplimentima i posjeti! :D

      Delete
  11. all articles are so trendy :D loved it :D

    NEW COOKING POST | Apple, Cinnamon and Oporto Wine Cake! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Prekul stvari si poručila, prvi duks mi se posebno dopao i fotografije su bukvalno genijalne. Prelepa si <3 <3 Drago mi je da si zadovoljna svojim Zaful paketom i želim ti još mnogo mnogo suradnji.

    *♦♥• Ema •♥♦*
    Ema's World

    ReplyDelete
  14. Hi dear, I liked the sweater and the photos.

    xoxo

    Ari ♥
    www.devoltaaoretro.com.br

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for stopping by! I wish you a nice weekend. <3

      Delete
  15. Thanks a lot :D

    have a lovely weekend :D

    NEW WISHLIST POST | DO WISH LISTS IS TO LEARN TO SAVE! YEEEY
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  16. Odlična recenzija draga Ivana, nadam se da će ih biti još doooosta! Predivna si. <3

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca! Vjerujem da će ih biti još. ;) <3

      Delete
  17. Odlicne stvarcice. Bas mi se dopada sta si odabrala! :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar ne? :) Meni je baš drago da ti se sviđaju!

      Delete
  18. Stunning photos *-* Lookin great hun!!

    xx Kelly
    kellyinthecloset.org

    ReplyDelete
  19. Bas su lepe stvari koje si porucila, kapica je posebno interesantna i sve ti lepo stoji :)

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ReplyDelete
  20. Hahah, mi blogerke vrlo dobro znamo tu sreću kada dolazi poštar. Moram pohvaliti tvoje odlične fotografije i odabir stvarčica, prvi dux nisam prije viđala, ali mi se mnogo dopada, drugi dux i sama imam i duševljena sam istim :D Odličan post zaista

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, drago mi je da se razumijemo. :P
      Hvala ti na komentaru, draga moja. Sad nam preostaje uživati u nadolazećim danima i čekati poštara... :D :D

      Delete
  21. Ajoj predivne stvari, zaista odlican haul! Stvari ti predivno stoje! Fantasticna recenzija draga moja!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da si i ti oduševljena stvarčicama koje sam odabrala! Hvala ti, Sandrice! :))

      Delete
  22. Everything looks amazing on you. I'm followin you on Google +

    Marisol x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your support, dear Marisol! Have a great day!

      Delete
  23. Loving those graphic t-shirts!

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad you like the items! Thank you for visiting and leaving your comment.

      Delete
    2. Of course! Happy Tuesday!

      Raindrops of Sapphire

      Delete
    3. Wish you a happy day, too! :)

      Delete
  24. you look fabulous girl nice post..
    https://wpthemesfree.website wp best

    ReplyDelete
  25. Odličan post, sve mi se sviđa :)

    <3

    ReplyDelete
  26. I'm in love with this shop! On my blog there is a post about it!
    PS I follow you back!

    Baci, Nicole
    Nuovo post da me! Ti aspetto 
    The pink bow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Nicole. I would like to see your post!

      Delete
  27. Those sweatshirts looks nice.
    I love the wording too, haha.

    Much Love,
    Zarrah | The Bandwagon Chic

    ReplyDelete
  28. Your outfits are really cool! :) xx

    ReplyDelete
  29. Pa ti imas novi blog!!? :O Predobar je! Zakon si mi. :* :*

    ReplyDelete
  30. Você é realmente bonita!!
    Beijos. xx

    ReplyDelete
  31. Nice post dear. Lovely photos.
    xx
    G.

    ReplyDelete
  32. love it all! zaful has really nice stuff!
    xoxo

    https://lecaferouge.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  33. I like your photos and article, great blog
    Daphne
    http://beautymakeupwanderlust.net/
    x

    ReplyDelete
  34. Que lindos recebidos.
    Beijinhos

    https://glamour-02.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Mary! Kisses from Croatia. :)

      Delete
  35. Great picures!!Nice post!!

    I follow you.Mind following back?
    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. I really really really love your photos dear , everythig looks great on you !
    Keep publishing ! Hugs from Denmark

    B.B. | https://bblackbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your support. Sending you kisses from Croatia! :)

      Delete
  37. Ajoj, hvala ti od srca na ovim lijepim riječima i podršci! :) ♥

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)