SAN prirodna kozmetika - recenzija

April 16, 2021

san kozmetika, za intenzivno suhu i osjetljivu kožu, obnova kože, konoplja, s uljem konoplje, hemp, natural cosmetics, prirodna kozmetika, prirodna krema za kožu, krema za lice, od konoplje, s konopljom, recenzija

Nedavno mi je stigao moj prvi paketić od SAN prirodne kozmetike. Moram priznati da u zadnje vrijeme sve više vapim za proizvodima na prirodnoj bazi, stoga sam zbog ove suradnje bila izrazito uzbuđena. Nakon dvotjednog korištenja ovih 100% prirodnih proizvoda, vrijeme je da s vama podijelim svoje utiske!


san prirodna kozmetika, ulje za intenzivno suhu i osjetljivu kožu, suha koža, ulje za suhu kožu

Radi se o proizvodima za osnovnu njegu kože, a budući da je moja koža suha i osjetljiva, s posebnim veseljem sam testirala upravo dotične proizvode. Odlikuje ih nježna i mekana tekstura, privlačan miris te lagan i ugodan osjećaj na koži. Proizvodi su proizvedeni u Hrvatskoj, ne sadrže parabene, bojila, silikone i umjetne mirise te nisu testirani na životinjama, što su samo neke od prednosti koje dajem ovoj kozmetici.

(Svaki put kad pohvalim neki proizvod, u mom inboxu nađe se pokoje pitanjce je li moje iskustvo stvarno pozitivno ili samo sponzorirano. U par navrata napisala sam da se radi o suradnjama u kojima proizvod (može i ne mora biti) sponzoriran u zamjenu za moju iskrenu recenziju.) Zato vam sad bez pretjerivanja i s potpunom iskrenošću pišem da je krema od SAN kozmetike jedna od najboljih i najhranjivijih krema s kojom se moje suho i osjetljivo lice imalo prilike susresti. Primijetila sam da su mi se smanjila crvenila na licu i da mi je koža napokon hidratizirana.

Osim što me krema privukla zbog ekstrakta konoplje i njenog prirodnog mirisa, potpuni je pogodak za moju osjetljivu kožu, koja je u svim godišnjim dobima sklona ljuštenju. Ova krema hidratizirala je moju kožu i podarila joj potrebne vitamine, a moram reći da više nema ni "lj" od ljuštenja! Odlično mi odgovara i kao podloga za puder i samo ću reći da moje lice nikad bolje nije izgledalo. :) Krema se brzo i lako upije, a to mi je kriterij broj 1 kod odabira kreme za lice. Za razliku od drugih "masnih" krema koje sam isprobala, ova ne ostaje na površini kože (i tako čini lice masnim), već ostavlja ugodan osjećaj kao da se svaka čestica upila u kožu te je spremna za nanošenje pudera.

san kozmetika, za intenzivno suhu i osjetljivu kožu, obnova kože, konoplja, s uljem konoplje, hemp, natural cosmetics, prirodna kozmetika, prirodna krema za kožu, krema za lice, od konoplje


 Intenzivno ulje za obnovu izrazito suhe kože ostavlja kožu neopisivo mekom na dodir te je savršen proizvod za masažu tijela.

san kozmetika, za intenzivno suhu i osjetljivu kožu, obnova kože, natural cosmetics, prirodna kozmetika, ulje za obnovu kože, ulje za suhu kožu


Kao što sam rekla, ovaj brend me privukao prvenstveno zbog toga jer su proizvodi na prirodnoj bazi. Vrlo sam zadovoljna SAN prirodnom kozmetikom te bih svakako sa zadovoljstvom isprobala još koji njihov proizvod.


SAN prirodnu kozmetiku možete potražiti u ljekarnama ili na njihovoj stranici www.san10.hr.



Jeste li već isprobali koji prozvod iz njihove ponude? Preferirate li i vi prirodnu kozmetiku?




  • Share:

You Might Also Like

12 komentari

  1. Cula sam za jednu njihovu dnevnu kremu da je odlicna. Voljela bih isprobati nesto od njih, proizvodi izgledaju kvalitetno, a jos su i prirodni. Odlicna recenzija 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista su odlični proizvodi! Hvala ti na čitanju i komentaru. ♡

      Delete
  2. Everything looks so fabulous! Hope you are having a great day :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nisam ni čula ni probala za ove proizvode. :) Ali odličan post. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/04/kupljeni-proizvodi-ove-godine-d-1.html

    ReplyDelete
  4. Izgledaju kao odlicni proiyvodi vrijedni isprobavanja! ;)

    <3

    ReplyDelete
  5. Nisam čula, a ni probala ove proizvode, ali s obzirom da je u pitanju prirodna kozmetika ne sumnjam u kvalitet

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's the spirit! :D Imaju zaista super proizvode prirodne kozmetike!

      Delete
  6. I'm glad you do! :) Thanks a lot and greetings from Croatia!

    ReplyDelete
  7. Divna recenzija draga. Iskreno nisam nikada koristila ovu kozmetiku ali mi se cini da je jako dobra. Svaka cast na ispisanom-
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)