TOM TAILOR obitelj + Black Friday ponuda

November 25, 2022


Hello, ekipa! Već dugo nisam pisala lifestyle/fashion post pa je sada vrijeme za jedan u suradnji s Tom Tailor brendom za koji ste sigurno već čuli. Tako sigurno znate da je Tom Tailor jedan od vodećih modnih brendova na tržištu te da je poznat po visokoj kvaliteti proizvoda i svom inovativnom dizajnu.

Naime, u suradnji s njima dobila sam zadatak pronaći idealan zimski outfit po svom izboru. Modne komade koje ćete vidjeti na fotkama pronašla sam u Arena Centru u Zagrebu.


Ovom prilikom odlučila sam iskombinirati outfit koji u mom slučaju nije u potpunosti svakidašnji, no koji se, istovremeno, definitivno može isfurati za sve prigode - bilo da se radi o odlasku u shopping, neko fancy mjesto, na kavu ili kolače, đir po gradu, u knjižnicu, poslovnu zabavu ili možda na Advent - kamo god želite. 


Prije svega, tražila sam suknju debljeg materijala koju ću moći iskombinirati s puloverom i nositi je gdje poželim, tako da je ova baršunasta suknjica za mene bila ljubav na prvi pogled.

Bež/zlatni pleteni pulover je must have - komad odjeće koji bi svaka djevojka trebala imati u svojoj zimskoj kolekciji jer se njegova neutralna boja u zimskim danima vrlo lako može kombinirati na sve. Pulover je topao i ugodan te već vidim kako će biti moj omiljeni komad ove zime. Gornji dio sam, u svom stilu, "začinila" kariranom košuljom ispod pulovera i kojom uvijek volim malo "podići" cjelokupan outfit.



Uz artikle iz trgovine iskombinirala sam svoje najdraže cipelice i beretku iiii voila – nastao je pravi chic outfit za prosinac. Moram dodati komentar kako mi ovaj outfit vuče na 70's  vibe i vrlo vjerojatno me upravo zato toliko privukao. :)


... A vas pozivam da se pridružite Tom Tailor obitelji jer uz to dobivate 50% popusta na sve artikle + besplatnu dostavu! (Promocija se odnosi i na postojeće članove.) Radi se o programu vjernosti za kupce, a neke od prednosti su ekskluzivni popusti samo za članove TT obitelji (ovaj put posebna Black Friday ponuda koja traje do 27.11.), obavijesti o aktualnim tjednim promocijama, modni savjeti za cijelu obitelj i ostale pogodnosti.

… ILI! Možete iskoristiti Black Friday kod za -40% popusta na sve proizvode – prilikom kupnje samo unesite kod: "VSE40".

Ovo je izvrsna prilika za sve one koji žele obnoviti svoj ormar još ove godine! No, (Black Friday) akcija traje samo do nedjelje, stoga požurite kako vaši omiljeni proizvodi ne bi ostali bez zaliha. ;)

U komentarima slobodno komentirate kako vam se sviđa outfit koji sam osmislila ili što ste vi (na web stranici ili u trgovini) pronašli za sebe.

Kupujete li inače Tom Tailor odjeću i kakva su vaša iskustva s ovim poznatim brendom? 

Do idućeg posta,




  • Share:

You Might Also Like

16 komentari

  1. Ajme što je slatka suknjica! 😍 Ako smijem pitati, koju veličinu si uzela?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, baš je kjut! :) Veličine su im realne, tako da sam ja sebi klasično uzela vel. 38 (inače M) i super mi odgovara.
      Sretno s narudžbom ak ćeš uzimati! ;)

      Delete
    2. Tnx. Ma pitam jer smo otprilike iste visine i građe. I ja inače nosim 38 😀

      Delete
    3. Onda nećeš fulati. :) U svakom slučaju, kod svakog artikla si možeš provjeriti tablicu veličine.

      Delete
  2. Odlične slikice i outfit! Baš podsjeća na sedamdesete 💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je da se i tebi sviđa. :) <3

      Delete
  3. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Hvala od srca na komplimentu! 🤎

      Delete
  4. Svidja mi se outfit.. dobro si to iskombinirala.. *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tnx, Lucija! Baš mi je drago da ti se svidio moj odabir. :)

      Delete
  5. Hvala ti! Budem prenijela pohvale. 😉📸

    ReplyDelete
  6. Thank you for sharing dear,
    xoxo

    ReplyDelete

Thank you for your comments! :)